DSpace at Bangkok University >
Browsing by Subject Attitude
Showing results 1 to 13 of 13
Issue Date | Title | Author(s) | Advisor(s) | 2020 | An influence of brand presenter towards consumer perception of Moccona brand identity: a case study of Aum Patcharapa | Kollawach Luangorachorn | Rosechongporn Komolsevin |
2019 | Attitudes of Thai residents towards multi-dimensional impacts of Chinese tourism in Thailand | Linxi Wang | Somyot Wattanakamolchai |
2022 | Attitude, Trust, Subjective Norm, Perceived Behavioral Control, Brand Positioning, and Price Affecting Intention to Purchase Local Organic Products of Consumers in Bangkok | Chalisa Kunkrom | Nittana Tarnittanakorn |
2019 | Clothing Advertising on WeChat and It’s Influence on Chinese People’s Purchase Intention | Peng Xizi | Boonlert Supadhiloke |
2020 | Facilitating Condition, Attitude, Trust, Perceived Usefulness, and Effort Expectancy Affecting Mobile Banking Application Adoption of Consumers in Bangkok | Wannisa Seesuk | Nittana Tarnittanakorn |
2015 | High Speed Train: Analysis of Chinese People’s Awareness, Knowledge, Attitude and Opinion about China and Thailand Connection | Xiaoyi Qin | Boonlert Supadhiloke, |
2021 | Portrayal of star image via digital media and its impact on fans’ attitude and behavior : A case of a Chinese star - Kris Wu | Yi Xu | Pitipon Kitirattarkarn |
2019 | The Impact of User Generated Content on Purchase Intention Among Facebook and Instagram Users: Case Study of Food & Beverage Industry in Yangong, Myanmar | Khin Nwe Nyein | Lokweetpun Suprawan |
2023 | The impacts of attitude, subjective norm, and perceived behavioral control towards green purchase intention of new energy vehicles in Beijing, China | Sun Yusha | Chutimavadee Thongjeen |
2023 | The Influence of Perceived Benefit, Attitude, and Trust on Behavioral Intention: A Case Study of Chinese Users Towards Yu’E Bao’s FinTech Products and Services in Beijing, China | Yang ChengDuo | Chutimavadee Thongjeen |
2563 | ทัศนคติ ตราสินค้าระดับโลก และการรับรู้คุณภาพมีอิทธิพลต่อการตั้งใจซื้อสินค้าเวชสำอางของชาวไทย | ชมพักตร์ ชมทรัพย์จำเริญ | รวิพรรณ สุภาวรรณ์ |
2563 | ปัจจัยที่ส่งผลให้คนจีนตัดสินใจเลือกใช้บริการนวดแผนไทยในประเทศไทย | ถิงถิง หลี่ | คมสัน ตันสกุล |
2564 | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาด การรับรู้ข่าวสาร และทัศนคติที่ส่งผลต่อความพึงพอใจของผู้รับชมรายการข่าวออนไลน์ในกรุงเทพมหานคร | สวรรยา ทองประสิทธิ์ | ชุติมาวดี ทองจีน |
Showing results 1 to 13 of 13
|