DSpace
 

DSpace at Bangkok University >

Browsing by Subject Attitude

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 1 to 13 of 13
Issue DateTitleAuthor(s)Advisor(s)
2020An influence of brand presenter towards consumer perception of Moccona brand identity: a case study of Aum PatcharapaKollawach LuangorachornRosechongporn Komolsevin
2019Attitudes of Thai residents towards multi-dimensional impacts of Chinese tourism in ThailandLinxi WangSomyot Wattanakamolchai
2022Attitude, Trust, Subjective Norm, Perceived Behavioral Control, Brand Positioning, and Price Affecting Intention to Purchase Local Organic Products of Consumers in BangkokChalisa KunkromNittana Tarnittanakorn
2019Clothing Advertising on WeChat and It’s Influence on Chinese People’s Purchase IntentionPeng XiziBoonlert Supadhiloke
2020Facilitating Condition, Attitude, Trust, Perceived Usefulness, and Effort Expectancy Affecting Mobile Banking Application Adoption of Consumers in BangkokWannisa SeesukNittana Tarnittanakorn
2015High Speed Train: Analysis of Chinese People’s Awareness, Knowledge, Attitude and Opinion about China and Thailand ConnectionXiaoyi QinBoonlert Supadhiloke,
2021Portrayal of star image via digital media and its impact on fans’ attitude and behavior : A case of a Chinese star - Kris WuYi XuPitipon Kitirattarkarn
2019The Impact of User Generated Content on Purchase Intention Among Facebook and Instagram Users: Case Study of Food & Beverage Industry in Yangong, MyanmarKhin Nwe NyeinLokweetpun Suprawan
2023The impacts of attitude, subjective norm, and perceived behavioral control towards green purchase intention of new energy vehicles in Beijing, ChinaSun YushaChutimavadee Thongjeen
2023The Influence of Perceived Benefit, Attitude, and Trust on Behavioral Intention: A Case Study of Chinese Users Towards Yu’E Bao’s FinTech Products and Services in Beijing, ChinaYang ChengDuoChutimavadee Thongjeen
2563ทัศนคติ ตราสินค้าระดับโลก และการรับรู้คุณภาพมีอิทธิพลต่อการตั้งใจซื้อสินค้าเวชสำอางของชาวไทยชมพักตร์ ชมทรัพย์จำเริญรวิพรรณ สุภาวรรณ์
2563ปัจจัยที่ส่งผลให้คนจีนตัดสินใจเลือกใช้บริการนวดแผนไทยในประเทศไทยถิงถิง หลี่คมสัน ตันสกุล
2564ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาด การรับรู้ข่าวสาร และทัศนคติที่ส่งผลต่อความพึงพอใจของผู้รับชมรายการข่าวออนไลน์ในกรุงเทพมหานครสวรรยา ทองประสิทธิ์ชุติมาวดี ทองจีน
Showing results 1 to 13 of 13

 

  DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback