DSpace
 

DSpace at Bangkok University >

Browsing by Subject Facebook

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 4 to 11 of 11
< previous 
Issue DateTitleAuthor(s)Advisor(s)
2016The anti-aging product advertising strategies on Facebook in ThailandBancha JenpiyapongSuwannee Luckanavanich
2019The Relationships among Social Engagement in Official Facebook, University Identification, and Academic Performance as Perceived by Bangkok University StudentsLuo CongPacharaporn Kesaprakorn
2017The study of content analysis of online grocery delivery service page on facebook which affects to customer purchase intention: A case study of Honestbee Facebook fanpagePitiya TongkowonPataraporn Sangkapreecha
2561การแสดงตัวตนของผู้สูงวัยชาวไทยในเครือข่ายสังคมออนไลน์ Facebookเฟิร์น สุทธิพุ่มวิโรจน์ สุทธิสีมา
2561ปัจจัยความสำเร็จของการใช้สื่อ Facebook Fanpage Wongnai ที่มีผลต่อความสนใจใช้บริการร้านอาหารณัฐพันธุ์ เจนสกุลมนฑิรา ธาดาอำนวยชัย
2558ปัจจัยในการเลือกซื้อนาฬิกาข้อมือผ่านสื่อสังคมออนไลน์ Facebook ที่ส่งผลต่อความจงรักภักดีและความตั้งใจซื้อนันทวัฒน์ อินทรโยธินรวิพรรณ สุภาวรรณ์
2557ปัจจัยหลักของระดับการรับรู้องค์ประกอบกลยุทธ์การสื่อสารผ่านเครือข่ายสังคมออนไลน์ Facebook คอนโดมิเนียมตราสินค้า “Ideo” ที่มีผลกระทบต่อระดับการรับรู้บุคลิกภาพ คอนโดมิเนียมตราสินค้า “Ideo”วิชญา นวลอุไรปฐมาพร เนตินันทน์
2554แรงจูงใจ และปัจจัยทางการตลาดบนเฟซบุค (Facebook) ที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อสินค้าและบริการของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานครฤทัย เตชะบูรณเทพาภรณ์วีระวุฒิ วัจนะพุกกะ
Showing results 4 to 11 of 11
< previous 

 

  DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback