DSpace
 

DSpace at Bangkok University >

Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 74 to 93 of 3977
< previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)Advisor(s)
2017At The Intersection: The Role of Attitude and Intent in Ethical Decision Making of Advertising Practitioner in Digital AgeSawitree CheevasartMcKerrow, Raymie
27-Jan-2019Attitude, Social Influence, Shopping Motivation, and Perceived Usefulness Affecting Online Shopping Satisfaction of Chinese Consumers in Kunming City, ChinaTao TaoNittana Tarnittanakorn
27-Jan-2019Attitude, Social Influence, Shopping Motivation, and Perceived Usefulness Affecting Online Shopping Satisfaction of Chinese Consumers in Kunming City, ChinaTao TaoNittana Tarnittanakorn
2019Attitudes of Thai residents towards multi-dimensional impacts of Chinese tourism in ThailandLinxi WangSomyot Wattanakamolchai
12-Dec-2019Attitudinal and psychological factors affecting perceived value and buying intention for fashion garment in Myanmar marketThinn Thinn AungKasemson Pipatsirisak; Suthinan Pomsuwan
2530Bangkok University students' attitudes to the use of English as a medium of instructionBoonprom Atiratana-
2017Brand Choice of Chinese Consumers to Adopt Digital Payment Platform in Thailand Focusing on Alipay, Wechat Pay, and Union PayLonghui FengSumas Wongsunopparat; Lokweetpun Suprawan
2018Brand Choice of Shopping Online among Top Three Social Media (Facebook, Instagram, and Line) in ThailandXiaodan ChenSumas Wongsunopparat
2010Brand loyalty of chain convenience store (a study of 7-Eleven stores in Bangkok)Pailin CharoensinoranJames, Paul TJ
2015Bribe Payment Experience and Bribe Taking Acceptability among Koreans Working in ThailandJooyeon LeeVanchai Ariyabuddhiphongs
2560BU GRAD TALKS : the Truth for Bettermentเจตุบัญชา อำรุงจิตชัย; เจนนิศา คูวินิชกุล; ธนะพงศ์ วงศ์ชินศรี; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. หลักสูตรบริหารธุรกิจมหาบัณฑิต สาขาวิชาวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อม (MBA-SMEs)-
2560BU GRAD TALKS: the Truth for Betterment : SME ขั้นตอนสู่ความสำเร็จบุญพิชัย ชาญดำรง; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. หลักสูตรบริหารธุรกิจมหาบัณฑิต สาขาวิชาวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อม (MBA-SMEs)-
2560BU GRAD TALKS: the Truth for Betterment : การตัดสินใจนำธุรกิจนี้มาสร้างเป็นแบรนด์ : ธุรกิจ ลูก-ชิ้น-จัง ธุรกิจ Candy Crapeเจตุบัญชา อำรุงจิตชัย; เจนนิศา คูวินิชกุล; ธนะพงศ์ วงศ์ชินศรี; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. หลักสูตรบริหารธุรกิจมหาบัณฑิต สาขาวิชาวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อม (MBA-SMEs)-
2560BU GRAD TALKS: the Truth for Betterment : การสร้างแบรนด์ให้แตกต่าง : ธุรกิจ Candy Crape ธุรกิจ ลูก-ชิ้น-จังเจตุบัญชา อำรุงจิตชัย; เจนนิศา คูวินิชกุล; ธนะพงศ์ วงศ์ชินศรี; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. หลักสูตรบริหารธุรกิจมหาบัณฑิต สาขาวิชาวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อม (MBA-SMEs)-
2560BU GRAD TALKS: the Truth for Betterment : ความสำคัญของการทำธุรกิจ SMEเจตุบัญชา อำรุงจิตชัย; เจนนิศา คูวินิชกุล; ธนะพงศ์ วงศ์ชินศรี; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. หลักสูตรบริหารธุรกิจมหาบัณฑิต สาขาวิชาวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อม (MBA-SMEs)-
2560BU GRAD TALKS : the Truth for Betterment : จุดแข็งหรือความแตกต่างของแบรนด์ : ธุรกิจ ลูก-ชิ้น-จัง ธุรกิจ Candy Crapeเจตุบัญชา อำรุงจิตชัย; เจนนิศา คูวินิชกุล; ธนะพงศ์ วงศ์ชินศรี; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. หลักสูตรบริหารธุรกิจมหาบัณฑิต สาขาวิชาวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อม (MBA-SMEs)แฟรนไชส์
2560BU GRAD TALKS: the Truth for Betterment : จุดอ่อนของ ธุรกิจ SME : ธุรกิจ Candy Crape ธุรกิจ ลูก-ชิ้น-จังเจตุบัญชา อำรุงจิตชัย; เจนนิศา คูวินิชกุล; ธนะพงศ์ วงศ์ชินศรี; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. หลักสูตรบริหารธุรกิจมหาบัณฑิต สาขาวิชาวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อม (MBA-SMEs)-
2560BU GRAD TALKS: the Truth for Betterment : แนะนำธุรกิจ : ธุรกิจ ลูก-ชิ้น-จัง และ ธุรกิจ Candy Crapeเจตุบัญชา อำรุงจิตชัย; เจนนิศา คูวินิชกุล; ธนะพงศ์ วงศ์ชินศรี; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. หลักสูตรบริหารธุรกิจมหาบัณฑิต สาขาวิชาวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อม (MBA-SMEs)-
2560BU GRAD TALKS: the Truth for Betterment : ปัญหาในการดำเนินธุรกิจและวิธีแก้ไขปัญหา : ธุรกิจ Candy Crape ธุรกิจ ลูก-ชิ้น-จังเจตุบัญชา อำรุงจิตชัย; เจนนิศา คูวินิชกุล; ธนะพงศ์ วงศ์ชินศรี; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. หลักสูตรบริหารธุรกิจมหาบัณฑิต สาขาวิชาวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อม (MBA-SMEs)-
2560BU GRAD TALKS: the Truth for Betterment : แผนการเติบโตทางธุรกิจ : ธุรกิจ Candy Crape ธุรกิจ ลูก-ชิ้น-จังเจตุบัญชา อำรุงจิตชัย; เจนนิศา คูวินิชกุล; ธนะพงศ์ วงศ์ชินศรี; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. หลักสูตรบริหารธุรกิจมหาบัณฑิต สาขาวิชาวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อม (MBA-SMEs)-
Showing results 74 to 93 of 3977
< previous   next >

 

  DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback