DSpace
 

DSpace at Bangkok University >
Cluster of Business & Management >
School of Business Administration >
Master Degree >
Independent Studies >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bu.ac.th/jspui/handle/123456789/393

Title: การศึกษาความพึงพอใจของลูกค้าในด้านการให้บริการธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน) สาขาสำนักงานใหญ่สีลม
Authors: ปิยะพันธ์ สวนศิลป์พงศ์
Keywords: ความพึงพอใจของลูกค้า
ธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน)
Issue Date: 2552
Publisher: มหาวิทยาลัยกรุงเทพ
Description: การศึกษาเฉพาะบุคคล (บธ.ม.)--บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยกรุงเทพ, 2552
Subjects: พฤติกรรมผู้บริโภค--ไทย--กรุงเทพฯ--การศึกษาเฉพาะกรณี
ธนาคารกรุงเทพ--การศึกษาเฉพาะกรณี
ธนาคารและการธนาคาร--บริการลูกค้า--การศึกษาเฉพาะกรณี
Advisor(s): สมจิตร ล้วนจำเริญ
URI: http://dspace2.bu.ac.th/jspui/handle/123456789/393
Appears in Collections:Independent Studies - Master
Independent Studies

Files in This Item:

File Description SizeFormat
piya_suan.pdf1.64 MBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

  DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback