DSpace at Bangkok University >
Cluster of Business & Management >
School of Business Administration >
Master Degree >
Independent Studies >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.bu.ac.th/jspui/handle/123456789/393
|
Title: | การศึกษาความพึงพอใจของลูกค้าในด้านการให้บริการธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน) สาขาสำนักงานใหญ่สีลม |
Authors: | ปิยะพันธ์ สวนศิลป์พงศ์ |
Keywords: | ความพึงพอใจของลูกค้า ธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน) |
Issue Date: | 2552 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยกรุงเทพ |
Description: | การศึกษาเฉพาะบุคคล (บธ.ม.)--บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยกรุงเทพ, 2552 |
Subjects: | พฤติกรรมผู้บริโภค--ไทย--กรุงเทพฯ--การศึกษาเฉพาะกรณี ธนาคารกรุงเทพ--การศึกษาเฉพาะกรณี ธนาคารและการธนาคาร--บริการลูกค้า--การศึกษาเฉพาะกรณี |
Advisor(s): | สมจิตร ล้วนจำเริญ |
URI: | http://dspace2.bu.ac.th/jspui/handle/123456789/393 |
Appears in Collections: | Independent Studies - Master Independent Studies
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|