DSpace at Bangkok University > Cluster of New Media & Design >
ปริญญาตรี
ปริญญาเอก
ปริญญาโท
Miscellaneous
The Impact of Sources Credibility on Chinese Audience’s Self-Esteem and Social Media Uses on Ted Talks -- A Case Study of Kai-Fu Lee's "How AI Can Save Our Humanity"
The impact of storytelling elements in advertising music video based on cultural values and social contexts to young adult Vietnamese’ emotional appeals: A case of Biti’s
Narrative Storytelling In Chinese And Vietnamese Idol Survival Program: The Comparison Between Produce Camp 2021 (CHUANG 2021) And Vote For Five
ผลของโปรแกรมการส่งเสริมการรู้เท่าทันสื่อสุขภาพเกี่ยวกับโควิด-19 ที่มีต่อพฤติกรรมการป้องกันโรคโควิด-19 ของนักเรียนมัธยมศึกษาตอนต้นแห่งหนึ่ง
อิทธิพลของแรงจูงใจในการเปิดรับสื่อออนไลน์ การเปิดรับชมเนื้อหาที่เกี่ยวข้องกับศิลปิน K-POP และทัศนคติที่มีต่อสินค้าที่ส่งผลต่อความตั้งใจซื้อสินค้าเครื่องแต่งกายสัญชาติเกาหลีใต้ของ Generation Z ในเขตกรุงเทพมหานคร