DSpace
 

DSpace at Bangkok University >

Browsing by Subject Marketing Mix

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 1 to 16 of 16
Issue DateTitleAuthor(s)Advisor(s)
2024Advertising, Marketing Mix, and Lifestyle affecting to Consumers' Purchasing Decision of Cosmetic Products in ThailandMin Zin Mg Mg ThetChutimavadee Thongjeen
13-Mar-2025An investigation into the marketing mix, brand image, and EV infrastructure, and how these factors influence the consumers purchase intention of electric vehicles in ThailandConrad Chan RaffertyPapob Puttimanoradeekul
2016A Study of Everett Rogers, Adaptation Factors Acting on Green Products, while Establishing A 9Ps Framework in Green Marketing MixVijay VikitaManasi Shukla; Sumas Wongsunopparat
2018A Study of Factors Influencing Customer Purchasing Decisions of Luxury Condominiums on Sukhumvit Area: Quattro Thong Lo, The Emporio Place, and Millennium Residence, BangkokChantima JirakittikulSumas Wongsunopparat
2017a Study of Factors Influencing Customer's Choice about Top Three Hongkong Restaurant (Tim Ho Wan, Ningkee Hot Spot, Little Hongkong) in BangkokZhang ChongyanSumas Wongsunopparat
2015A Study of Key Factors Influencing for Imported Beer Brand Choice Decision in ThailandYingxi JiangSumas Wongsunopparat
2022Customers’purchase decision on facebook applicationVarin ViboonchakChutimavadee Thongjeen
2023The Effectiveness of Eco-Labels in Influencing Consumer Behavior for FMCG Products in Bangkok, ThailandRiku Santeri NummiSuthinan Pomsuwan
2024The Impact of Marketing Mix and Social Media Influencer on Online Customers’ Purchase Intention: A Case Study of JD.comQiwei HuangPacharaporn Kesaprakorn
2019The influences of marketing mix in attracting audiences to view Chinese fiction films: A case study of the Sino Film “Dying to Survive” (2018)Bai ChenPacharaporn Kesaprakorn
2015The Study of Brand Choice Decision of Top 3 Global Brand Quick Serviced Restaurant (KFC, McDonald’s, Burger King) in BangkokXin, GuanSumas Wongsunopparat
2564ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการร้านอาหารปิ้งย่างในเขตกรุงเทพมหานครธนพล อมรกิจจาสุมนา ธีรกิตติกุล
2564ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจลงทุนในกองทุนรวมเพื่อส่งเสริมการออมระยะยาว (Super Saving Funds) ของพนักงานธนาคารเพื่อการเกษตรและสหกรณ์การเกษตรในจังหวัดปราจีนบุรีพัฒนะพงศ์ พงศ์นคินทร์ณัฎฐณิชา ณ นคร
2564ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาด และความไว้วางใจที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อรถจักรยานยนต์ของผู้บริโภคในจังหวัดพระนครศรีอยุธยาอัมรินทร์ อ้วนมีชุติมาวดี ทองจีน
2563แผนธุรกิจเอ็นจอยขนมไทยศิริกมล ฉุนกลิ่นวีระพงศ์ มาลัย
2563แผนธุรกิจเอ็นจอยขนมไทยศิริกมล ฉุนกลิ่นวีระพงศ์ มาลัย
Showing results 1 to 16 of 16

 

  DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback