DSpace at Bangkok University >
Graduate School >
Master Degree >
Independent Studies - Master >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.bu.ac.th/jspui/handle/123456789/4958
|
Title: | ลักษณะเนื้อหา และรูปแบบของเนื้อหา ที่มีผลต่อการมีส่วนร่วม กรณีศึกษา เฟซบุ๊กแฟนเพจ เบรนเวค คาเฟ่ (Brainwake Café Facebook Fanpage) |
Other Titles: | Types and formats of the contents affecting consumer engagement : A Case Study of the Brainwake Café Facebook Fanpage |
Authors: | ลักขณา อังคะจันทร์ |
Keywords: | เฟซบุ๊ก ร้านกาแฟ ร้านอาหาร |
Issue Date: | 2564 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยกรุงเทพ |
Abstract: | ลักษณะของเนื้อหาประเภทผลิตภัณฑ์และบริการปรากฏมากที่สุด และรูปแบบของเนื้อหาแบบรูปภาพปรากฏมากที่สุด ในด้านการมีส่วนร่วมพบว่าลักษณะของเนื้อหาประเภทการส่งเสริมการขายมีส่วนร่วมมากที่สุด และรูปแบบของเนื้อหาแบบรูปภาพมีส่วนร่วมมากที่สุด The findings of the study, revealed that, for the content types, products and services were the most frequently shown on the Brainwake Fanpage. Likewise, in terms of the content formats, the audiences tended to engage more when the sales and promotional content formats were presented. The audiences would most engaged to the contents exhibited in the photo formats. |
Description: | การค้นคว้าอิสระ(นศ.ม.)--สาขาวิชาการสื่อสารการตลาดดิจิทัล บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยกรุงเทพ,2563 |
Subjects: | เบรนเวค คาเฟ่ ร้านกาแฟ -- ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- การศึกษาเฉพาะกรณี ร้านกาแฟ -- การตลาด -- การศึกษาเฉพาะกรณี การสื่อสารทางการตลาด ความพอใจของผู้บริโภค พฤติกรรมผู้บริโภค การจัดการตลาด |
Advisor(s): | ปฐมา สตะเวทิน |
URI: | http://dspace.bu.ac.th/jspui/handle/123456789/4958 |
Appears in Collections: | Independent Studies - Master
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|