DSpace at Bangkok University > Graduate School >
e-Book
การศึกษาค้นคว้าอิสระ
บทความวิชาการ
เอกสารการสอน
Proceeding Papers
งานวิจัย
วิทยานิพนธ์
ภาพ / วีดิโอ
An investigation into the marketing mix, brand image, and EV infrastructure, and how these factors influence the consumers purchase intention of electric vehicles in Thailand
อิทธิพลของการเปิดรับสื่อสังคมออนไลน์ ภาพลักษณ์แบรนด์ และคุณค่าแบรนด์ ที่ส่งผลต่อความตั้งใจใช้บริการโรงแรมของประชาชนในเขตกรุงเทพมหานคร
The Comparative Analysis Of The Taiwanese Film “You Are The Apple Of My Eye” And The Thai Remake Version “My Precious 2023”
The Impact of Organization Culture, Transformational Leadership and Employee Attitude Towards Organizational Innovation in Telecommunication Industry in Thailand
การสื่อสารภายในองค์การ แรงจูงใจในการปฏิบัติงานและความผูกพันต่อองค์การ ที่ส่งผลต่อพฤติกรรมการเป็นสมาชิกที่ดีต่อองค์การของบุคลากรโรงพยาบาลศรีสะเกษ