DSpace at Bangkok University >
Cluster of Business & Management >
School of Business Administration >
Master Degree >
Independent Studies >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.bu.ac.th/jspui/handle/123456789/484
|
Title: | อิทธิพลของปัจจัยด้านคุณประโยชน์มีผลต่อความภักดีต่อตราสินค้า Apple ในเขตกรุงเทพมหานคร |
Other Titles: | Customer benefit effect loyalty of Apple brand in Bangkok area |
Authors: | สมฤดี สุขีวงศ์ |
Keywords: | บริษัทแอปเปิล ความภักดีต่อชื่อตราผลิตภัณฑ์ พฤติกรรมผู้บริโภค ความพอใจของผู้บริโภค |
Issue Date: | 2555 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยกรุงเทพ |
Description: | การศึกษาเฉพาะบุคคล (บธ.ม.)--บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยกรุงเทพ, 2553 |
Subjects: | พฤติกรรมผู้บริโภค--การศึกษาเฉพาะกรณี พฤติกรรมผู้บริโภค--ไทย--กรุงเทพฯ--การศึกษาเฉพาะกรณี โรงพยาบาลเอกชน--ไทย--การศึกษาเฉพาะกรณี ความภักดีต่อชื่อตราผลิตภัณฑ์--ไทย--การศึกษาเฉพาะกรณี |
Advisor(s): | ศศิประภา ชัยประสิทธิ์ |
URI: | http://dspace2.bu.ac.th/jspui/handle/123456789/484 |
Appears in Collections: | Independent Studies
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|