DSpace at Bangkok University >
Graduate School >
Master Degree >
Independent Studies - Master >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.bu.ac.th/jspui/handle/123456789/4151
|
Title: | ธุรกิจชุดชั้นใน (Malika):กรณีศึกษาแผนกลยุทธ์และการบริหารจัดองค์กรและทรัพยากรบุคคล |
Other Titles: | The case study of women's bra “Malika”: The strategic plan of the management organization
and human-resource |
Authors: | กฤษฎิ์ มุณีกร |
Keywords: | กลยุทธ์ธุรกิจ ชุดชั้นในสตรี |
Issue Date: | 2561 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยกรุงเทพ |
Abstract: | แผนธุรกิจเล่มนี้มุ่งหมายศึกษาเกี่ยวกับการวางแผนในการสร้างแบรนด์สินค้าชุดชั้นในของผู้หญิงรวมถึงการวิเคราะห์สถานการณ์ในปัจจุบันที่จะส่งผลกระทบต่อแบรนด์สินค้าในภายภาคหน้า อาทิ เช่น การวางแผนการตลาด การออกแบบสินค้า และช่องทางการจัดจำหน่ายอีกทั้งยังมีการวิเคราะห์พฤติกรรมของผู้บริโภคที่เลือกชุดชั้นในยุคปัจจุบัน และศึกษาตลาดชุดชั้นในของผู้หญิงในยุคปัจจุบันเพื่อเข้าใจ และเข้าถึงบทเรียนที่ได้เล่าเรียนตลอดทั้งปีการศึกษามากขึ้น This Business Plan aims to study the planning of the women's bra brand includes the current situation analysis that might affect the malika brand in the future such as marketing planning and Product design. In addition, there is a business plan for develop product line. Moreover, this research will analyse main strategy of marketing such as 4Ps, Porter five forces etc. |
Description: | การค้นคว้าอิสระ (กจ.ม.)--สาขาวิชาความเป็นผู้ประกอบการ บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยกรุงเทพ, 2561 |
Subjects: | การวางแผนธุรกิจ ชุดชั้นใน เสื้อยกทรง อุตสาหกรรมชุดชั้นใน |
Advisor(s): | วรวรรณ เลาหะพลวัฒนา |
URI: | http://dspace.bu.ac.th/jspui/handle/123456789/4151 |
Appears in Collections: | Independent Studies Independent Studies - Master
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|