DSpace at Bangkok University >
Browsing by Subject Social media
Showing results 21 to 29 of 29
Issue Date | Title | Author(s) | Advisor(s) | 2018 | The influence of source credibility of Thai celebrity's endorsement in Dtac advertisement on Instagram toward customers' brand perception and purchase intention: A case of Aum Patcharapa | Tanin Aungamrung | Suwannee Luckanavanich |
2018 | The Internet and Agenda Setting: The Interplay among Chinese Social Media, Online Media, and Chinese Mainstream News Media Regarding Thailand Tourism Issues | Li Ying | Boonlert Supadhiloke |
2017 | The relationships among customers’ social engagement in Facebook, brand equity, customer satisfaction, and their intention to purchase tiffany jewelry | Dai, Wei | Pacharaporn Kesaprakorn |
2019 | The Relationships among Social Engagement in Official Facebook, University Identification, and Academic Performance as Perceived by Bangkok University Students | Cong, Luo | Pacharaporn Kesaprakorn |
2018 | Types of WeChat Image-text, Advertising Appeals, and Execution Styles in WeChat Official Account Articles: A Case Study of Ananda Condo Brand in Thailand | Chang, Xiaoqing | Ratanasuda Punnahitanond |
2019 | Wechat Uses and Gratifications for Health Information among Chinese Elderly Users | Xuanle Zhu | Pacharaporn Kesaprakorn |
2558 | แผนธุรกิจเครื่องประดับออนไลน์ | ชนิดา สินธนนพคุณ | กฤติกา ลิ้มลาวัลย์ |
2557 | แผนธุรกิจ ร้าน S.K. เครื่องประดับออนไลน์ | ชนิดา สินธนนพคุณ | - |
2560 | แผนธุรกิจวิโบ เว็บไซต์ ซื้อ-ขายคืนบัตรเข้าชมการแสดง | แพรพลอย ตันเฮง | ไกรฤกษ์ ปิ่นแก้ว |
Showing results 21 to 29 of 29
|