|
DSpace at Bangkok University >
Cluster of Business & Management >
School of Business Administration >
Master Degree >
Independent Studies >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.bu.ac.th/jspui/handle/123456789/484
|
| Title: | อิทธิพลของปัจจัยด้านคุณประโยชน์มีผลต่อความภักดีต่อตราสินค้า Apple ในเขตกรุงเทพมหานคร |
| Other Titles: | Customer benefit effect loyalty of Apple brand in Bangkok area |
| Authors: | สมฤดี สุขีวงศ์ |
| Keywords: | บริษัทแอปเปิล ความภักดีต่อชื่อตราผลิตภัณฑ์ พฤติกรรมผู้บริโภค ความพอใจของผู้บริโภค |
| Issue Date: | 2555 |
| Publisher: | มหาวิทยาลัยกรุงเทพ |
| Description: | การศึกษาเฉพาะบุคคล (บธ.ม.)--บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยกรุงเทพ, 2553 |
| Subjects: | พฤติกรรมผู้บริโภค--การศึกษาเฉพาะกรณี พฤติกรรมผู้บริโภค--ไทย--กรุงเทพฯ--การศึกษาเฉพาะกรณี โรงพยาบาลเอกชน--ไทย--การศึกษาเฉพาะกรณี ความภักดีต่อชื่อตราผลิตภัณฑ์--ไทย--การศึกษาเฉพาะกรณี |
| Advisor(s): | ศศิประภา ชัยประสิทธิ์ |
| URI: | http://dspace2.bu.ac.th/jspui/handle/123456789/484 |
| Appears in Collections: | Independent Studies
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|