DSpace at Bangkok University > Cluster of Business & Management > School of Business Administration > Master Degree >
The impacts of attitude, subjective norm, and perceived behavioral control towards green purchase intention of new energy vehicles in Beijing, China
THE IMPACT OF PERCEIVED BRAND EQUITY, BRAND PERSONALITY, AND SOCIAL INFLUENCE FACTORS TOWARDS PURCHASE INTENTION IN THE VIDEO STREAMING SERVICE OF GLOBAL BRANDS IN VIETNAM
ความสัมพันธ์ระหว่างกระแสเงินสดและผลการดําเนินงานทางการเงินของบริษัทจดทะเบียน ในตลาดหลักทรัพย์ในกลุ่มธุรกิจการเกษตรหมวดอาหาร
ผลกระทบของขนาดบริษัท ต่อมูลค่าของกิจการ: หลักฐานจากหลักทรัพย์ กลุ่มการท่องเที่ยวและสันทนาการ (Tourism)
ปัจจัยการรับรู้การยอมรับเทคโนโลยีและทัศนคติที่ส่งผลต่อการตัดสินใจสมัครใช้บริการแพลตฟอร์มวิดีโอสตรีมมิ่งของกลุ่มวัยทำงานในจังหวัดปทุมธานี