DSpace
 

DSpace at Bangkok University >

Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 94 to 113 of 4042
< previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)Advisor(s)
2560BU GRAD TALKS: the Truth for Betterment : ปัญหาในการดำเนินธุรกิจและวิธีแก้ไขปัญหา : ธุรกิจ Candy Crape ธุรกิจ ลูก-ชิ้น-จังเจตุบัญชา อำรุงจิตชัย; เจนนิศา คูวินิชกุล; ธนะพงศ์ วงศ์ชินศรี; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. หลักสูตรบริหารธุรกิจมหาบัณฑิต สาขาวิชาวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อม (MBA-SMEs)-
2560BU GRAD TALKS: the Truth for Betterment : แผนการเติบโตทางธุรกิจ : ธุรกิจ Candy Crape ธุรกิจ ลูก-ชิ้น-จังเจตุบัญชา อำรุงจิตชัย; เจนนิศา คูวินิชกุล; ธนะพงศ์ วงศ์ชินศรี; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. หลักสูตรบริหารธุรกิจมหาบัณฑิต สาขาวิชาวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อม (MBA-SMEs)-
2560BU GRAD TALKS: the Truth for Betterment : โมเดลการขยายธุรกิจ: ธุรกิจ ลูก-ชิ้น-จัง ธุรกิจ Candy Crapeเจตุบัญชา อำรุงจิตชัย; เจนนิศา คูวินิชกุล; ธนะพงศ์ วงศ์ชินศรี; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. หลักสูตรบริหารธุรกิจมหาบัณฑิต สาขาวิชาวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อม (MBA-SMEs)ธุรกิจขนาดย่อม
2561Building acousticsภาสิต ลินิวา; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. คณะสถาปัตยกรรมศาสตร์-
2020Business models to promote online food ordering and delivery for Chinese students in BangkokXiaodan ChenXavier Parisot; Johan Van Rooyen; Qinghua Qin
2019Choice Decisions toward Luxury Goods of the Young Consumers in Wuhan,ChinaXuan WuSumas Wongsunopparat
2016Choice Decisions toward Online/Off line Shopping of Second Hand Luxury Brands in Bangkok, ThailandPaweena SengmaneeSumas Wongsunopparat
2561CLC Production (Creative Low Cost Production)อาทิตย์ บัวงามสรรค์ชัย เตียวประเสริฐกุล; ปีเตอร์ รุ่งเรืองกานต์
2019Clothing Advertising on WeChat and It’s Influence on Chinese People’s Purchase IntentionPeng XiziBoonlert Supadhiloke
2563Coalition Formation of Members based on Geographical Location by Genetic Algorithmอานนท์ สุขเสถียรวงศ์; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. คณะเทคโนโลยีสารสนเทศและนวัตกรรม-
2019Co-creation of Brands: A Bibliometrics Assessment of Existing LiteratureNils Love Amadeus NorenDr. Ronald Vatananan-Thesenvitz
2014Collectivism and Turnover Intention: the Mediating Effect of Organizational IdentificationPhan Thy NhanVanchai Ariyabuddhiphongs
2560Combinatorial portfolio selection with the ELECTRE III method: Case Study of the stock exchange of Thailandละออ บุญเกษม; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. คณะวิศวกรรมศาสตร์. ภาควิชาวิศวกรรมคอมพิวเตอร์และหุ่นยนต์-
2019Communicating Social Support for Thai Men who have Sex with Men with HIV/AIDSWuttichai PhaovanichAustin S. Babrow
2011Communication and information-seeking strategies used to build trust and reduce uncertainty among customers of McDonald’s restaurants in Bangkok, ThailandPariya RinrattanakornJames, Anita C.
2001Communication apprehension and perceptions of understanding in computer-mediated communication : the use of electronic mail in Thai automotive industryDanai KristhaninAden, Roger
2004Communication satisfaction as moderator of the relationship between organizational commitment and willingness to participate in planned organizational change : a case study in two Thai organizationsSuchart OtaivitesJames, Anita C.
29-Jan-2019Communication, Website Usability, Price Value, and Trust Affecting Decision to Book Hotel Online of Chinese Tourists in BangkokCaiyuan HuangNittana Tarnittanakorn
2020Comparative study of tourism campaign in 2019 between Japan and Thailand: Message and mediaNapatlada RuangdetRosechongporn Komolsevin
2562Componion Hand - Happiness Mudra (งานชิ้นนี้ถูกสร้างขึ้นด้วยวัสดุสัมฤทธิ์ผ่านกระบวนการหล่อโลหะและติดตั้งบนลังกระสุน)คธา แสงแข; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ-
Showing results 94 to 113 of 4042
< previous   next >

 

  DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback