DSpace
 

DSpace at Bangkok University >

Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 285 to 304 of 4551
< previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)Advisor(s)
2019Intrinsic and extrinsic factors affecting consumer purchase intention for ready-to-eat food in Bangkok and its vicinity.Prajakta MandelkarNittana Tarnittanakorn
2019Intrinsic and extrinsic factors affecting consumer purchase intention for ready-to-eat food in Bangkok and its vicinity.Prajakta MandelkarNittana Tarnittanakorn
3-Dec-2020Investigating differences in the creativity level of Baise University Bachelor's students' entrepreneurship curriculum and language curriculumXiaoxin ZhaiDetlef Reis, Ph.D.; Luo Qiuxue, Ph.D.
28-Aug-2016INVESTIGATING INNOVATION STRATEGIES OF NEW PRODUCT DEVELOPMENT: MULTIPLE CASE STUDY OF THAI FOOD AND BEVERAGE MANUFACTURING SMEsPreecha ChaochotechuangDaneshgar, Farhad; Mariano, Stefania
2020Investigating perceptions of bachelor students of different majors on the attractiveness of Bangkok University's Master of Business Innovation: A case study of Baise UniversityMiao LingDetlef Reis; Luo Qiuxue
2020Investigating student perceptions on the impact of the course curriculum of a computer science program on bachelor students’ future employability: A case study at Baise UniversityFen LiDetlef Reis; Qinghua Qin
2022Investigating technology adoption and acquisition in the healthcare sector: A case study of a leading Thai private hospitalPattarata TechapaitoonDetlef Reis
2019Investigating the impacts of social media on the influential factors affecting the intention to pursue plastic surgery among gen Y consumers in ThailandKittipot SukkasemLokweetpun Suprawan
20-Aug-2022Investigating the Use of Online Team Collaboration Platforms in Ideation Sessions During the COVID-19 Pandemic: An Exploratory Qualitative StudyParanee SakulwichitsintuDetlef Michael Reis
2016Key Determinants for Thai SME’s Success: A Study of Thai Food Enterprises in Bangkok Metropolitan DistrictShengtao YuSriwan Thapanya
2015Key Factors in Hypermarket Business that Effect on Customer‘s RepurchaseRani PandeySumas Wongsunopparat
2015Key Success Factor Of Anantara Traditional Thai Hotel To Entering A New Market In Luang Prabang LaosNgugen Ngoc Phuc ToanSumas Wongsunopparat
2011Knowledge management strategy and the effect on organizational innovation : an empirical study of Thai firmsSaweeya PrathanadiTrimi, Silvana
2013Korean Celebrities' Image in Online Teen Media and Their Effects on Vietnamese AdolescentsChau Ngoc PhamRatanasuda Punnahitanond
2018LeadershipSchreveu, Stephanie; Bangkok University-
2560Leadership skill in the digital ageวรรณิภา ภักดีบุตร; พัชราภรณ์ สุระประเสริฐ; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. คณะบริหารธุรกิจ; บริษัท โอสถสภา-
2560Leadership skill in the digital age : leadershipวรรณิภา ภักดีบุตร; พัชราภรณ์ สุระประเสริฐ; มหาวิทยาลัยกรุง. คณะบริหารธุรกิจ; บริษัท โอสถสภา-
2560Leadership skill in the digital age : the new leadershipวรรณิภา ภักดีบุตร; พัชราภรณ์ สุระประเสริฐ; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. คณะบริหารธุรกิจ; บริษัท โอสถสภา-
2560Leadership skill in the digital age : VUCAวรรณิภา ภักดีบุตร; พัชราภรณ์ สุระประเสริฐ; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. คณะบริหารธุรกิจ; บริษัท โอสถสภา-
2561Listen now, Learn how เปิดโลกผู้นำเทรนด์# ของมันต้องมี กลยุทธ์ดี จนต้องมาอภิญญา มูลจรัส; โยธา รัตนเจริญโชค; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. คณะนิเทศศาสตร์-
Showing results 285 to 304 of 4551
< previous   next >

 

  DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback