Search DSpace
Advanced Search
Home
Browse
Communities
& Collections
Issue Date
Author
Title
Subject
Type
Sign on to:
Receive email
updates
My DSpace
authorized users
Edit Profile
Help
About DSpace
DSpace at Bangkok University
>
Browsing by Subject Marketing Mix
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 6 to 12 of 12
< previous
Issue Date
Title
Author(s)
Advisor(s)
2019
The influences of marketing mix in attracting audiences to view Chinese fiction films: A case study of the Sino Film “Dying to Survive” (2018)
Bai Chen
Pacharaporn Kesaprakorn
2015
The Study of Brand Choice Decision of Top 3 Global Brand Quick Serviced Restaurant (KFC, McDonald’s, Burger King) in Bangkok
Xin, Guan
Sumas Wongsunopparat
2564
ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการร้านอาหารปิ้งย่างในเขตกรุงเทพมหานคร
ธนพล อมรกิจจา
สุมนา ธีรกิตติกุล
2564
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจลงทุนในกองทุนรวมเพื่อส่งเสริมการออมระยะยาว (Super Saving Funds) ของพนักงานธนาคารเพื่อการเกษตรและสหกรณ์การเกษตรในจังหวัดปราจีนบุรี
พัฒนะพงศ์ พงศ์นคินทร์
ณัฎฐณิชา ณ นคร
2564
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาด และความไว้วางใจที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อรถจักรยานยนต์ของผู้บริโภคในจังหวัดพระนครศรีอยุธยา
อัมรินทร์ อ้วนมี
ชุติมาวดี ทองจีน
2563
แผนธุรกิจเอ็นจอยขนมไทย
ศิริกมล ฉุนกลิ่น
วีระพงศ์ มาลัย
2563
แผนธุรกิจเอ็นจอยขนมไทย
ศิริกมล ฉุนกลิ่น
วีระพงศ์ มาลัย
Showing results 6 to 12 of 12
< previous
DSpace Software
Copyright © 2002-2010
Duraspace
-
Feedback