Search DSpace
Advanced Search
Home
Browse
Communities
& Collections
Issue Date
Author
Title
Subject
Type
Sign on to:
Receive email
updates
My DSpace
authorized users
Edit Profile
Help
About DSpace
DSpace at Bangkok University
>
Browsing by Subject Marketing Mix
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
issue date
title
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 8 to 16 of 16
< previous
Issue Date
Title
Author(s)
Advisor(s)
2023
The Effectiveness of Eco-Labels in Influencing Consumer Behavior for FMCG Products in Bangkok, Thailand
Riku Santeri Nummi
Suthinan Pomsuwan
2024
The Impact of Marketing Mix and Social Media Influencer on Online Customers’ Purchase Intention: A Case Study of JD.com
Qiwei Huang
Pacharaporn Kesaprakorn
2019
The influences of marketing mix in attracting audiences to view Chinese fiction films: A case study of the Sino Film “Dying to Survive” (2018)
Bai Chen
Pacharaporn Kesaprakorn
2015
The Study of Brand Choice Decision of Top 3 Global Brand Quick Serviced Restaurant (KFC, McDonald’s, Burger King) in Bangkok
Xin, Guan
Sumas Wongsunopparat
2564
ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการร้านอาหารปิ้งย่างในเขตกรุงเทพมหานคร
ธนพล อมรกิจจา
สุมนา ธีรกิตติกุล
2564
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจลงทุนในกองทุนรวมเพื่อส่งเสริมการออมระยะยาว (Super Saving Funds) ของพนักงานธนาคารเพื่อการเกษตรและสหกรณ์การเกษตรในจังหวัดปราจีนบุรี
พัฒนะพงศ์ พงศ์นคินทร์
ณัฎฐณิชา ณ นคร
2564
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาด และความไว้วางใจที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อรถจักรยานยนต์ของผู้บริโภคในจังหวัดพระนครศรีอยุธยา
อัมรินทร์ อ้วนมี
ชุติมาวดี ทองจีน
2563
แผนธุรกิจเอ็นจอยขนมไทย
ศิริกมล ฉุนกลิ่น
วีระพงศ์ มาลัย
2563
แผนธุรกิจเอ็นจอยขนมไทย
ศิริกมล ฉุนกลิ่น
วีระพงศ์ มาลัย
Showing results 8 to 16 of 16
< previous
DSpace Software
Copyright © 2002-2010
Duraspace
-
Feedback