DSpace
 

DSpace at Bangkok University >

Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 113 to 132 of 2582
< previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)Advisor(s)
2011Hanryu, the Korean wave sweeps Asia : the audience popularity of a Korean serial drama, Jewel in the Palace, in ThailandKamonthip Tachasakulmas, 1973-James, Anita C.
2015High Speed Train: Analysis of Chinese People’s Awareness, Knowledge, Attitude and Opinion about China and Thailand ConnectionXiaoyi QinBoonlert Supadhiloke,
2015How Promotion at 7-Eleven Influences to Customer PurchasingOracha KamsuwanSumas Wongsunopparat
2560How to be เศรษฐีพอเพียงอัจฉรา โยมสินธุ์; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. คณะบริหารธุรกิจ. ภาควิชาการเงิน; สหกรณ์ออมทรัพย์มหาวิทยาลัยกรุงเทพ; สำนักหอสมุดและศูนย์การเรียนรู้-
2017Impact of online marketing communication strategies on customer's purchase intention and brand recommendation for wine restaurant businesses in BangkokJ-kita WongpitakrojDuangthida Nunthapirat; Phukrirk Buasorn
2-Sep-2016Impact of Soundtrack in Animated Movie on Audience: A Case Study of "LET IT GO" in "FROZEN"Zhige LiuPablo Ramirez Bonilla
2001The implications of Thai cultural values for the relationship among the self-reported conflict tactics, family satisfaction, and communication competence of young adultsPacharaporn IamsudhaHale, Claudia L.
2017Industrial customer journey of eco-friendly food packaging in ThailandSoonravee SatjawatcharaphongChutima Kessadayurat
2557Influence of Purchase Intention on Ambient Advertising StrategyAnkita Malhotra-
28-Aug-2016INVESTIGATING INNOVATION STRATEGIES OF NEW PRODUCT DEVELOPMENT: MULTIPLE CASE STUDY OF THAI FOOD AND BEVERAGE MANUFACTURING SMEsPreecha ChaochotechuangDr. Farhad Daneshgar; Assoc. Prof. Dr. Stefania Mariano
2016Key Determinants for Thai SME’s Success: A Study of Thai Food Enterprises in Bangkok Metropolitan DistrictShengtao YuSriwan Thapanya
2015Key Factors in Hypermarket Business that Effect on Customer‘s RepurchaseRani PandeySumas Wongsunopparat
2015Key Success Factor Of Anantara Traditional Thai Hotel To Entering A New Market In Luang Prabang LaosNgugen Ngoc Phuc ToanSumas Wongsunopparat
2011Knowledge management strategy and the effect on organizational innovation : an empirical study of Thai firmsSaweeya PrathanadiTrimi, Silvana
2560Leadership skill in the digital ageวรรณิภา ภักดีบุตร; พัชราภรณ์ สุระประเสริฐ; คณะบริหารธุรกิจ; บริษัท โอสถสภา-
2017Media Framing of the 2014 Indian Elections: The Rise of Prime Minister Narendra ModiTejasvi VasudevanBoonlert Supadhiloke
2560Monthly Update : Crowdfunding มีไอเดีย แต่ไม่มีเงินทุนต้องทำอย่างไรชญาน์นันท์ ติยะตระการชัย; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. ศูนย์ส่งเสริมและพัฒนาเจ้าของธุรกิจผลิตภัณฑ์
2560Monthly Update : It’s All About The “Customer” Journeyบังอร สุวรรณมงคล; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. ศูนย์ส่งเสริมและพัฒนาเจ้าของธุรกิจ; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. ศูนย์ส่งเสริมและพัฒนาเจ้าของธุรกิจ-
2560Monthly Update : It’s All About The “Customer” Journey : การกำหนดกลุ่มเป้าหมายทางการตลาดบังอร สุวรรณมงคล; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. ศูนย์ส่งเสริมและพัฒนาเจ้าของธุรกิจ-
2560Monthly Update : It’s All About The “Customer” Journey : การคิดแผนกลยุทธ์การตลาดบังอร สุวรรณมงคล; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. ศูนย์ส่งเสริมและพัฒนาเจ้าของธุรกิจ-
Showing results 113 to 132 of 2582
< previous   next >

 

  DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback