DSpace
 

DSpace at Bangkok University >

Browsing by Subject Generation Y

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 3 to 9 of 9
< previous 
Issue DateTitleAuthor(s)Advisor(s)
2019Investigating the impacts of social media on the influential factors affecting the intention to pursue plastic surgery among gen Y consumers in ThailandKittipot SukkasemLokweetpun Suprawan
2015A Thai’s Perspective towards Ambient Advertising StrategyAnkita MalhotraSumas Wongsunopparat
2019The effects of violent content in Sina Weibo on Chinese generation Y's perceptionXie ZimengBoonlert Supadhiloke
2019The relationships between internal communication and employee engagement among generation Y employees in Electricity Generating Authority of ThailandJutathip ManachaiwattanaPacharaporn Kesaprakorn
2567การวัดประสิทธิผล ของการตลาดเนื้อหา (Content Marketing) บน Facebook Ads และ TikTok Ads ที่มีผลต่อกลุ่มเป้าหมาย Gen X Y และ Z กรณีศึกษา คอร์สเรียนปรับภาพลักษณ์ แบรนด์ โค้ชตั๊กกี้ ที่ปรึกษาภาพลักษณ์วิภาสิริ เหตุเกษปฐมา สตะเวทิน
2567การวัดประสิทธิผล ของการตลาดเนื้อหา (Content Marketing) บน Facebook Ads และ TikTok Ads ที่มีผลต่อกลุ่มเป้าหมาย Gen X Y และ Z กรณีศึกษา คอร์สเรียนปรับภาพลักษณ์ แบรนด์ โค้ชตั๊กกี้ ที่ปรึกษาภาพลักษณ์วิภาสิริ เหตุเกษปฐมา สตะเวทิน
2566ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อสินค้าประเภทเสื้อผ้าแฟชั่นของคน Generation Y ผ่านช่องทาง Facebook Liveชนากานต์ วิรุฬห์ชัยโชติณัฏฐณิชา ณ นคร
Showing results 3 to 9 of 9
< previous 

 

  DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback