DSpace at Bangkok University >
Browsing by Title
Showing results 366 to 385 of 4093
Issue Date | Title | Author(s) | Advisor(s) | 2009 | Testing for arbitrage opportunities within the foreign exchange market | Hussain, Imran | Criswell, Andrew R. |
2008 | Thai employee resistance to organizational chance as influenced by leadership styles, influence tactics, and information adequacy | Bhandhira Lertdechdecha | Titsworth, Scott |
2019 | Thai luxury hotel green wedding package design: Mixed method applied to international guest at Rayavadee Resort | Phuttised Chunsila | Xavier Parisot |
2020 | Thai Social Media Influencers' International Social Practices and Definition of Source Credibility Perceived by Their Audiences during the Outbreak of COVID-19 | Wirassanan Tuengtin | Vimviriya Limkangvanmongkol |
2015 | A Thai’s Perspective towards Ambient Advertising Strategy | Ankita Malhotra | Sumas Wongsunopparat |
2008 | Thai subordinates' perceptions of sex, socio-communicative style, and verbal aggressiveness on supervisor's credibility | Siraya Kongsompong | Miller, Jerry |
2018 | The 5th International Business Seminar : Thailand and ASEAN context, April 23-25, 2018 Bangkok University, Thailand | International Business Seminar : Univesidad de la Republica, Uruguay (5th : 2018 : Bangkok, Thailand); Bangkok University | - |
2016 | The anti-aging product advertising strategies on Facebook in Thailand | Bancha Jenpiyapong | Suwannee Luckanavanich |
2015 | The ‘Beauty Models’ Portrayed by Women's Magazines and their Stereotypical effects on Women in the Russian Federation | Anna Vasilyeva | Boonlert Supadhiloke; Pong Wisessang |
5-Mar-2019 | THE BUSINESS PLAN OF “ENGLISH ONLY!” ENGLISH LANGUAGE INSTITUTE | Alissa Stehlin | Sasirin Sayasonti |
2017 | The Chinese tourism promotional video and the effects on Thai tourists' travelling intention to China | Yu Long | Boonlert Supadhiloke |
2560 | The Comparative study of collaborative learning and SDLC model to develop IT group projects | สรพรรค ภักดีศรี; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. คณะเทคโนโลยีสารสนเทศและนวัตกรรม | - |
2021 | The comparison between the causal models of buying decision-making behavior among Thai and non-Thai senior tourists traveling in Thailand | Natwara Khotchasit | Somyot Wattanakamolchai; Suchada Chareanpunsirikul |
2560 | The Cutting Edge BUCA III : ยอดมนุษย์สุดทีน-แอน ทองประสม | แอน ทองประสม; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. คณะนิเทศศาสตร์ | - |
2560 | The Cutting Edge BUCA III : ยอดมนุษย์สุดทีน-แอน ทองประสม : การเปลี่ยนบทบาทของแอน ทองประสม | แอน ทองประสม; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. คณะนิเทศศาสตร์ | - |
2560 | The Cutting Edge BUCA III : ยอดมนุษย์สุดทีน-แอน ทองประสม : ถูกยอมรับจากสังคม | แอน ทองประสม; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. คณะนิเทศศาสตร์ | - |
2560 | The Cutting Edge BUCA III : ยอดมนุษย์สุดทีน-แอน ทองประสม : ทักษะการใช้ชีวิตของแอน ทองประสม | แอน ทองประสม; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. คณะนิเทศศาสตร์ | - |
2560 | The Cutting Edge BUCA III : ยอดมนุษย์สุดทีน-แอน ทองประสม : ปรับตัวอย่างไร | แอน ทองประสม; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. คณะนิเทศศาสตร์ | - |
2560 | The Cutting Edge BUCA III : ยอดมนุษย์สุดทีน-แอน ทองประสม : เมื่อเข้าสู่วงการ | แอน ทองประสม; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. คณะนิเทศศาสตร์ | - |
2020 | The Effectiveness of Influencer Marketing on Social Media: Facial Cosmetics Targeting Generation Y and Generation Z in Bangkok | Jiaye Liu | Rosechongporn Komolsevin |
Showing results 366 to 385 of 4093
|