DSpace
 

DSpace at Bangkok University >

Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 166 to 185 of 2565
< previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)Advisor(s)
2009Testing for arbitrage opportunities within the foreign exchange marketHussain, ImranCriswell, Andrew R.
2008Thai employee resistance to organizational chance as influenced by leadership styles, influence tactics, and information adequacyBhandhira LertdechdechaTitsworth, Scott
2008Thai subordinates' perceptions of sex, socio-communicative style, and verbal aggressiveness on supervisor's credibilitySiraya KongsompongMiller, Jerry
2016The anti-aging product advertising strategies on Facebook in ThailandBancha JenpiyapongAsst. Prof. Suwannee Luckanavanich, Ph.D.
2015The ‘Beauty Models’ Portrayed by Women's Magazines and their Stereotypical effects on Women in the Russian FederationAnna VasilyevaBoonlert Supadhiloke
2-Jan-2017The Chinese tourism promotional video and the effects on Thai tourists' travelling intention to ChinaYu LongBoonlert Supadhiloke
2560The Comparative study of collaborative learning and SDLC model to develop IT group projectsสรพรรค ภักดีศรี; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. คณะเทคโนโลยีสารสนเทศและนวัตกรรม-
2560The Cutting Edge BUCA III : ยอดมนุษย์สุดทีน-แอน ทองประสมแอน ทองประสม; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. คณะนิเทศศาสตร์-
2560The Cutting Edge BUCA III : ยอดมนุษย์สุดทีน-แอน ทองประสม : การเปลี่ยนบทบาทของแอน ทองประสมแอน ทองประสม; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. คณะนิเทศศาสตร์-
2560The Cutting Edge BUCA III : ยอดมนุษย์สุดทีน-แอน ทองประสม : ถูกยอมรับจากสังคมแอน ทองประสม; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. คณะนิเทศศาสตร์-
2560The Cutting Edge BUCA III : ยอดมนุษย์สุดทีน-แอน ทองประสม : ทักษะการใช้ชีวิตของแอน ทองประสมแอน ทองประสม; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. คณะนิเทศศาสตร์-
2560The Cutting Edge BUCA III : ยอดมนุษย์สุดทีน-แอน ทองประสม : ปรับตัวอย่างไรแอน ทองประสม; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. คณะนิเทศศาสตร์-
2560The Cutting Edge BUCA III : ยอดมนุษย์สุดทีน-แอน ทองประสม : เมื่อเข้าสู่วงการแอน ทองประสม; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. คณะนิเทศศาสตร์-
2016The effect of service quality and customers' satisfaction on their repurchase intention of Tisco bank's hire purchase departmentMethee PanyaphacharakulKrairoek Pinkaeo
2009The effects of leadership abilities (transformational and transactional leadership behaviors) and decision making abilities on job satisfaction and productivity in job of Thai female employeesPradhan, Partha PratinWuthichai Sitthimalakorn
2010The evaluation of consumers perception related to product attributes and the effect on price sensitivity, brand loyalty, and impulse purchase of mobile phonesPratumrat SopinWuthichai Sitthimalakorn
9-Apr-2015The factor of influencing consumer satisfaction to purchase and repurchase skin care products through online shopping in bangkokPharanya PaiboonthavornyingSumas Wongsunopparat
2557The Factor of Influencing Consumer Satisfaction to Purchase and Repurchase Skin Care Products through Online Shopping in BangkokPharanya Paiboonthavornying-
2015The Factors that Affect Customers Purchase Intention whilst Using WeChat as A Marketing ToolJing LiPaul TJ James
2017The Impact of Brand Image and Customer Values upon Buying Decisions and Brand Loyalty of Hotels in the Thai Tourist Industry: A Case Study of Gay Men Purchasing Decision in the Thailand Metropolitan DistrictsHatsadee WangpimoonKasemson Pipatsirisak
Showing results 166 to 185 of 2565
< previous   next >

 

  DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback