DSpace
 

DSpace at Bangkok University >

Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 366 to 385 of 4093
< previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)Advisor(s)
2009Testing for arbitrage opportunities within the foreign exchange marketHussain, ImranCriswell, Andrew R.
2008Thai employee resistance to organizational chance as influenced by leadership styles, influence tactics, and information adequacyBhandhira LertdechdechaTitsworth, Scott
2019Thai luxury hotel green wedding package design: Mixed method applied to international guest at Rayavadee ResortPhuttised ChunsilaXavier Parisot
2020Thai Social Media Influencers' International Social Practices and Definition of Source Credibility Perceived by Their Audiences during the Outbreak of COVID-19Wirassanan TuengtinVimviriya Limkangvanmongkol
2015A Thai’s Perspective towards Ambient Advertising StrategyAnkita MalhotraSumas Wongsunopparat
2008Thai subordinates' perceptions of sex, socio-communicative style, and verbal aggressiveness on supervisor's credibilitySiraya KongsompongMiller, Jerry
2018The 5th International Business Seminar : Thailand and ASEAN context, April 23-25, 2018 Bangkok University, ThailandInternational Business Seminar : Univesidad de la Republica, Uruguay (5th : 2018 : Bangkok, Thailand); Bangkok University-
2016The anti-aging product advertising strategies on Facebook in ThailandBancha JenpiyapongSuwannee Luckanavanich
2015The ‘Beauty Models’ Portrayed by Women's Magazines and their Stereotypical effects on Women in the Russian FederationAnna VasilyevaBoonlert Supadhiloke; Pong Wisessang
5-Mar-2019THE BUSINESS PLAN OF “ENGLISH ONLY!” ENGLISH LANGUAGE INSTITUTEAlissa StehlinSasirin Sayasonti
2017The Chinese tourism promotional video and the effects on Thai tourists' travelling intention to ChinaYu LongBoonlert Supadhiloke
2560The Comparative study of collaborative learning and SDLC model to develop IT group projectsสรพรรค ภักดีศรี; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. คณะเทคโนโลยีสารสนเทศและนวัตกรรม-
2021The comparison between the causal models of buying decision-making behavior among Thai and non-Thai senior tourists traveling in ThailandNatwara KhotchasitSomyot Wattanakamolchai; Suchada Chareanpunsirikul
2560The Cutting Edge BUCA III : ยอดมนุษย์สุดทีน-แอน ทองประสมแอน ทองประสม; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. คณะนิเทศศาสตร์-
2560The Cutting Edge BUCA III : ยอดมนุษย์สุดทีน-แอน ทองประสม : การเปลี่ยนบทบาทของแอน ทองประสมแอน ทองประสม; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. คณะนิเทศศาสตร์-
2560The Cutting Edge BUCA III : ยอดมนุษย์สุดทีน-แอน ทองประสม : ถูกยอมรับจากสังคมแอน ทองประสม; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. คณะนิเทศศาสตร์-
2560The Cutting Edge BUCA III : ยอดมนุษย์สุดทีน-แอน ทองประสม : ทักษะการใช้ชีวิตของแอน ทองประสมแอน ทองประสม; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. คณะนิเทศศาสตร์-
2560The Cutting Edge BUCA III : ยอดมนุษย์สุดทีน-แอน ทองประสม : ปรับตัวอย่างไรแอน ทองประสม; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. คณะนิเทศศาสตร์-
2560The Cutting Edge BUCA III : ยอดมนุษย์สุดทีน-แอน ทองประสม : เมื่อเข้าสู่วงการแอน ทองประสม; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. คณะนิเทศศาสตร์-
2020The Effectiveness of Influencer Marketing on Social Media: Facial Cosmetics Targeting Generation Y and Generation Z in BangkokJiaye LiuRosechongporn Komolsevin
Showing results 366 to 385 of 4093
< previous   next >

 

  DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback