DSpace
 

DSpace at Bangkok University >

Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 232 to 251 of 3425
< previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)Advisor(s)
2560Paid Search กับกระบวนการตัดสินใจเลือกใช้บริการที่พักของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานครรัญชนา โภชนกิจปฐมา สตะเวทิน
2017Papi Jiang’s Personal Branding Strategy on Sina WeiboXu JiayuPablo Henri Ramirez
2009Participatory development communication and people's happiness in a Bhutanese communityKhampaBoonlert Supadhiloke
4-Jan-2018PERCEPTION OF A DESTINATION, CULTURAL AND NATURAL ATTRACTIONS, AND DESTINATION SATISFACTION AFFECTING REVISIT INTENTION OF CHINESE TOURISTS IN THAILANDYANG QIONGNittana Tarnittanakorn
29-Jan-2019Performance Expectancy, Effort Expectancy, Social Influence, Facilitating Conditions, and Relative Advantage Affecting Chinese Customers’ Decision to Use Mobile Payment in BangkokXiaomeng DongNittana Tarnittanakorn
2015Portrayal of Thailand: A Comparative Study of American and Chinese FilmsHuang ShangRatanasuda Punnahitanond
24-Jan-2018Positive factors affecting satisfaction toward sportswear department store A of customers in BangkokChaiyot NorkaewPenjira Kanthawongs
2002A positive organizational behavior approach to work motivation : testing the core confidence model in ChinaLi, WeixingLuthans, Fred
2561Predictors for effectiveness of blended learning in a language courseเสาวภา วิชาดี; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ-
25-Jan-2019Price Awareness, Social Influence, Sales Promotion and Brand Awareness Affecting Purchase Intention of Cosmetic in BangkokSUXINHEKasemson Pipatsirisak
17-Sep-2016Purchasing Decision towards Top Three Fast-Food Brands in Thailand: A Case Study of KFC, McDonald’s and Chester’s Grill in ThailandPhompassorn BoontavipitakSumas Wongsunopparat
2008Radio listening behavior of the Bhutanese people in terms of various gratificationsTshering, ChhodenRosechongporn Komolsevin
2019Recommendation, Customer Satisfaction, Online Shopping Experience, Trust, and Word-of-mouth Affecting Consumer Online Shopping Decision in ChinaLiqin HeNittana Tarnittanakorn
2015Relationship Between Peace of Mind and Organizational Citizenship Behavior:The Mediate Role of Loving KindnessAtiwat PratchawittayagornVanchai Ariyabuddhiphongs
2008Rhetorical sensitivity and communication competence : a test for convergent validityDilbeck, Keith EdwardRosechongporn Komolsevin
2560SEM-SME Synergy ผนึกพลังของ SME วัยเรียน และ SME วัยเก๋า : SMEs…หาเงินทุนไม่ยากอย่างที่คิด (Traditional Fund)มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. คณะการสร้างเจ้าของธุรกิจและบริหารกิจการ. ศูนย์ส่งเสริมและพัฒนาเจ้าของธุรกิจ; พรเทพ การศัพท์; วิเชรษฐ วรกุล; อัครนันท์ ฐิตสิริวิทย์; กิจพณ ไพรไพศาลกิจ-
2560SEM-SME Synergy ผนึกพลังของ SME วัยเรียน และ SME วัยเก๋า : SMEs…หาเงินทุนไม่ยากอย่างที่คิด (Traditional Fund) : SMEs ไทยในแง่มุมต่าง ๆ จากงานวิจัยของ GEMชญาน์นันท์ ติยะตระการชัย; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. คณะการสร้างเจ้าของธุรกิจและการบริหารกิจการ. ศูนย์ส่งเสริมและพัฒนาเจ้าของธุรกิจ-
2560SEM-SME Synergy ผนึกพลังของ SME วัยเรียน และ SME วัยเก๋า : SMEs…หาเงินทุนไม่ยากอย่างที่คิด (Traditional Fund) : บทบาทของธนาคารในการสนับสนุน SMEsพรเทพ การศัพท์; เกรียงไกร ไชยศิริวงศ์สุข; อัครนันท์ ฐิตสิริวิทย์; กิจพณ ไพรไพศาลกิจ; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. คณะการสร้างเจ้าของธุรกิจและการบริหารกิจการ. ศูนย์ส่งเสริมและพัฒนาเจ้าของธุรกิจ-
2560SEM-SME Synergy ผนึกพลังของ SME วัยเรียน และ SME วัยเก๋า : SME หาเงินทุนไม่ยากอย่างที่คิด (Alternative Fund)โกศล ทรัพย์ประเสริฐ; คุณพงษ์ปิติ เอกเธียรชัย; กิจพณ ไพรไพศาลกิจ; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ . คณะการสร้างเจ้าของธุรกิจและบริหารกิจการ. ศูนย์ส่งเสริมและพัฒนาเจ้าของธุรกิจ-
2560SEM-SME Synergy ผนึกพลังของ SME วัยเรียน และ SME วัยเก๋า : SME หาเงินทุนไม่ยากอย่างที่คิด (Alternative Fund) : LIVE Platform คืออะไรโกศล ทรัพย์ประเสริฐ; พงษ์ปิติ เอกเธียรชัย; กิจพณ ไพรไพศาลกิจ; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. หลักสูตรบริหารธุรกิจมหาบัณฑิต สาขาวิชาวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อม (MBA-SMEs)-
Showing results 232 to 251 of 3425
< previous   next >

 

  DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback