DSpace
 

DSpace at Bangkok University >

Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 43 to 62 of 2565
< previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)Advisor(s)
2017Brand Choice of Chinese Consumers to Adopt Digital Payment Platform in Thailand Focusing on Alipay, Wechat Pay, and Union PayLonghui FengSumas Wongsunopparat
28-Jan-2018Brand Choice of Shopping Online among Top Three Social Media (Facebook, Instagram, and Line) in ThailandXiaodan ChenSumas Wongsunopparat
2010Brand loyalty of chain convenience store (a study of 7-Eleven stores in Bangkok)Pailin CharoensinoranJames, Paul TJ
2015Bribe Payment Experience and Bribe Taking Acceptability among Koreans Working in ThailandJooyeon LeeVanchai Ariyabuddhiphongs
2560BU GRAD TALKS : the Truth for Bettermentเจตุบัญชา อำรุงจิตชัย; เจนนิศา คูวินิชกุล; ธนะพงศ์ วงศ์ชินศรี; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. หลักสูตรบริหารธุรกิจมหาบัณฑิต สาขาวิชาวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อม (MBA-SMEs)-
2560BU GRAD TALKS: the Truth for Betterment : SME ขั้นตอนสู่ความสำเร็จบุญพิชัย ชาญดำรง; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. หลักสูตรบริหารธุรกิจมหาบัณฑิต สาขาวิชาวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อม (MBA-SMEs)-
2560BU GRAD TALKS: the Truth for Betterment : การตัดสินใจนำธุรกิจนี้มาสร้างเป็นแบรนด์ : ธุรกิจ ลูก-ชิ้น-จัง ธุรกิจ Candy Crapeเจตุบัญชา อำรุงจิตชัย; เจนนิศา คูวินิชกุล; ธนะพงศ์ วงศ์ชินศรี; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. หลักสูตรบริหารธุรกิจมหาบัณฑิต สาขาวิชาวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อม (MBA-SMEs)-
2560BU GRAD TALKS: the Truth for Betterment : ความสำคัญของการทำธุรกิจ SMEเจตุบัญชา อำรุงจิตชัย; เจนนิศา คูวินิชกุล; ธนะพงศ์ วงศ์ชินศรี; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. หลักสูตรบริหารธุรกิจมหาบัณฑิต สาขาวิชาวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อม (MBA-SMEs)-
2560BU GRAD TALKS : the Truth for Betterment : จุดแข็งหรือความแตกต่างของแบรนด์ : ธุรกิจ ลูก-ชิ้น-จัง ธุรกิจ Candy Crapeเจตุบัญชา อำรุงจิตชัย; เจนนิศา คูวินิชกุล; ธนะพงศ์ วงศ์ชินศรี; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. หลักสูตรบริหารธุรกิจมหาบัณฑิต สาขาวิชาวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อม (MBA-SMEs)แฟรนไชส์
2560BU GRAD TALKS: the Truth for Betterment : จุดอ่อนของ ธุรกิจ SME : ธุรกิจ Candy Crape ธุรกิจ ลูก-ชิ้น-จังเจตุบัญชา อำรุงจิตชัย; เจนนิศา คูวินิชกุล; ธนะพงศ์ วงศ์ชินศรี; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. หลักสูตรบริหารธุรกิจมหาบัณฑิต สาขาวิชาวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อม (MBA-SMEs)-
2560BU GRAD TALKS: the Truth for Betterment : แนะนำธุรกิจ : การสร้างแบรนด์ให้แตกต่าง : ธุรกิจ Candy Crape ธุรกิจ ลูก-ชิ้น-จังเจตุบัญชา อำรุงจิตชัย; เจนนิศา คูวินิชกุล; ธนะพงศ์ วงศ์ชินศรี; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. หลักสูตรบริหารธุรกิจมหาบัณฑิต สาขาวิชาวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อม (MBA-SMEs)-
2560BU GRAD TALKS: the Truth for Betterment : แนะนำธุรกิจ : ธุรกิจ ลูก-ชิ้น-จัง และ ธุรกิจ Candy Crapeเจตุบัญชา อำรุงจิตชัย; เจนนิศา คูวินิชกุล; ธนะพงศ์ วงศ์ชินศรี; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. หลักสูตรบริหารธุรกิจมหาบัณฑิต สาขาวิชาวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อม (MBA-SMEs)-
2560BU GRAD TALKS: the Truth for Betterment : ปัญหาในการดำเนินธุรกิจและวิธีแก้ไขปัญหา : ธุรกิจ Candy Crape ธุรกิจ ลูก-ชิ้น-จังเจตุบัญชา อำรุงจิตชัย; เจนนิศา คูวินิชกุล; ธนะพงศ์ วงศ์ชินศรี; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. หลักสูตรบริหารธุรกิจมหาบัณฑิต สาขาวิชาวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อม (MBA-SMEs)-
2560BU GRAD TALKS: the Truth for Betterment : แผนการเติบโตทางธุรกิจ : ธุรกิจ Candy Crape ธุรกิจ ลูก-ชิ้น-จังเจตุบัญชา อำรุงจิตชัย; เจนนิศา คูวินิชกุล; ธนะพงศ์ วงศ์ชินศรี; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. หลักสูตรบริหารธุรกิจมหาบัณฑิต สาขาวิชาวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อม (MBA-SMEs)-
2560BU GRAD TALKS: the Truth for Betterment : โมเดลการขยายธุรกิจ: ธุรกิจ ลูก-ชิ้น-จัง ธุรกิจ Candy Crapeเจตุบัญชา อำรุงจิตชัย; เจนนิศา คูวินิชกุล; ธนะพงศ์ วงศ์ชินศรี; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. หลักสูตรบริหารธุรกิจมหาบัณฑิต สาขาวิชาวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อม (MBA-SMEs)ธุรกิจขนาดย่อม
17-Sep-2016Choice Decisions toward Online/Off line Shopping of Second Hand Luxury Brands in Bangkok, ThailandPaweena SengmaneeSumas Wongsunopparat
2561CLC Production (Creative Low Cost Production)อาทิตย์ บัวงามสรรค์ชัย เตียวประเสริฐกุล; ปีเตอร์ รุ่งเรืองกานต์
2014Collectivism and Turnover Intention: the Mediating Effect of Organizational IdentificationPhan Thy NhanVanchai Ariyabuddhiphongs
2560Combinatorial portfolio selection with the ELECTRE III method: Case Study of the stock exchange of Thailandละออ บุญเกษม; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. คณะวิศวกรรมศาสตร์. ภาควิชาวิศวกรรมคอมพิวเตอร์และหุ่นยนต์-
2011Communication and information-seeking strategies used to build trust and reduce uncertainty among customers of McDonald’s restaurants in Bangkok, ThailandPariya RinrattanakornJames, Anita C.
Showing results 43 to 62 of 2565
< previous   next >

 

  DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback