DSpace
 

DSpace at Bangkok University >

Browsing by Subject Brand Image

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 1 to 5 of 5
Issue DateTitleAuthor(s)Advisor(s)
21-Jan-2017A Study on Factors Affecting Customer’s Attitude toward Intention to Purchase Green Products in Bangkok, Thailand.Saichao LiSumas Wongsunopparat, Ph.D
2019The Effect Of Brand Image, Product Quality and Sale Promotion to Thai Consumers Decesions to Purchase Korean Brand Cosmetics in Bangkok DistrictHsi Thu Pyae SoneKasemson Pipatsirisak
2017The Impact of Brand Image and Customer Values upon Buying Decisions and Brand Loyalty of Hotels in the Thai Tourist Industry: A Case Study of Gay Men Purchasing Decision in the Thailand Metropolitan DistrictsHatsadee WangpimoonKasemson Pipatsirisak; Sumas Wongsunopparat
2564แนวโน้มการตัดสินใจเลือกเรียนภาษาอังกฤษในรูปแบบออนไลน์ ในเขตอำเภอเมือง จังหวัดชลบุรีวินเซนท์ ฟานตีนี่สุมนา ธีรกิตติกุล
2559องค์ประกอบของธุรกิจขายตรงที่ส่งผลต่อการสรา้งภาพลักษณ์องค์กร ในกลุ่มเครื่องล้างไตอัตโนมัติทางช่องท้องของบริษัท Xพรธิดา สัมพันธ์เพ็งศศิประภา พันธนาเสวี
Showing results 1 to 5 of 5

 

  DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback