Search DSpace
Advanced Search
Home
Browse
Communities
& Collections
Issue Date
Author
Title
Subject
Type
Sign on to:
Receive email
updates
My DSpace
authorized users
Edit Profile
Help
About DSpace
DSpace at Bangkok University
>
Browsing by Subject Brand Image
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
submit date
issue date
title
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 5 of 5
Issue Date
Title
Author(s)
Advisor(s)
21-Jan-2017
A Study on Factors Affecting Customer’s Attitude toward Intention to Purchase Green Products in Bangkok, Thailand.
Saichao Li
Sumas Wongsunopparat, Ph.D
2019
The Effect Of Brand Image, Product Quality and Sale Promotion to Thai Consumers Decesions to Purchase Korean Brand Cosmetics in Bangkok District
Hsi Thu Pyae Sone
Kasemson Pipatsirisak
2017
The Impact of Brand Image and Customer Values upon Buying Decisions and Brand Loyalty of Hotels in the Thai Tourist Industry: A Case Study of Gay Men Purchasing Decision in the Thailand Metropolitan Districts
Hatsadee Wangpimoon
Kasemson Pipatsirisak
;
Sumas Wongsunopparat
2564
แนวโน้มการตัดสินใจเลือกเรียนภาษาอังกฤษในรูปแบบออนไลน์ ในเขตอำเภอเมือง จังหวัดชลบุรี
วินเซนท์ ฟานตีนี่
สุมนา ธีรกิตติกุล
2559
องค์ประกอบของธุรกิจขายตรงที่ส่งผลต่อการสรา้งภาพลักษณ์องค์กร ในกลุ่มเครื่องล้างไตอัตโนมัติทางช่องท้องของบริษัท X
พรธิดา สัมพันธ์เพ็ง
ศศิประภา พันธนาเสวี
Showing results 1 to 5 of 5
DSpace Software
Copyright © 2002-2010
Duraspace
-
Feedback