DSpace at Bangkok University > Cluster of New Media & Design > School of Communication Arts > Master Degree >
The impact of narrative techniques in horror films on Chinese audiences’ motivation for film viewing and their perceived reality of film
Advertising Strategy of Online Advertisements
The Implication of Marketing Communication Strategy on Personal Branding and Audience Consumer Behavior: A Case study of Li Jiaqi’s Double Eleven Shopping Show “All Girls' Offer”
ปัจจัยภาพลักษณ์ประเทศไทย การสื่อสารแบบปากต่อปากบนสื่อออนไลน์ และความไว้วางใจ ที่ส่งผลต่อความตั้งใจท่องเที่ยวประเทศไทยของชาวเวียดนาม
ความสัมพันธ์ระหว่างกลยุทธ์การสื่อสารของกรมทรัพยากรทางทะเลและชายฝั่งกับแรงจูงใจในการอนุรักษ์ป่าชายเลนของวัยทำงานในเขตกรุงเทพมหานคร