DSpace at Bangkok University >
คณะนิเทศศาสตร์
คณะศิลปกรรมศาสตร์
คณะนิติศาสตร์
คณะศิลปศาสตร์และการจัดการการท่องเที่ยว
The Impact of Sources Credibility on Chinese Audience’s Self-Esteem and Social Media Uses on Ted Talks -- A Case Study of Kai-Fu Lee's "How AI Can Save Our Humanity"
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่ส่งผลต่อระดับการตัดสินใจใช้บริการร้านคาเฟ่ ในเขตกรุงเทพมหานครของนักท่องเที่ยวเจนเนอเรชั่นแซด
The impact of storytelling elements in advertising music video based on cultural values and social contexts to young adult Vietnamese’ emotional appeals: A case of Biti’s
Narrative Storytelling In Chinese And Vietnamese Idol Survival Program: The Comparison Between Produce Camp 2021 (CHUANG 2021) And Vote For Five
ผลของโปรแกรมการส่งเสริมการรู้เท่าทันสื่อสุขภาพเกี่ยวกับโควิด-19 ที่มีต่อพฤติกรรมการป้องกันโรคโควิด-19 ของนักเรียนมัธยมศึกษาตอนต้นแห่งหนึ่ง