Search DSpace
Advanced Search
Home
Browse
Communities
& Collections
Issue Date
Author
Title
Subject
Type
Sign on to:
Receive email
updates
My DSpace
authorized users
Edit Profile
Help
About DSpace
DSpace at Bangkok University
>
Browsing by Subject Reach
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
submit date
issue date
title
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 4 of 4
Issue Date
Title
Author(s)
Advisor(s)
11-Jun-2024
A comparative content formats effectiveness on Instagram and TikTok platform which affect to target audience, reach, and followers on Magical Stories
Porntipa Sooksabai
Chutima Kessadayurat
2568
ปัจจัยที่ส่งผลต่อการตัดสินใจของผู้สนับสนุน (Sponsor) ในการเลือกใช้ผู้มีอิทธิพลทางด้านกีฬา (Sport Influencer) ผ่าน Instagram กรณีศึกษาสโมสรกีฬาบาสเกตบอลทีมมหาวิทยาลัยกรุงเทพ
ธันยธร พรหมสุวรรณ
ปฐมา สตะเวทิน
2565
เปรียบเทียบประสิทธิผลจากการโฆษณาออนไลน์บนแพลตฟอร์มอินสตาแกรม (Instagram) ระหว่างการโพสต์รูปภาพ (Instagram Photos Ads) และอินสตาแกรม สตอรี่ (Instagram Stories Ads) ของร้านขายของสะสม ดิสนีย์ ภายใต้ชื่อร้าน Disneynewworld ที่ส่งผลต่อจำนวนผู้เข้าถึง และจำนวนผู้ติดตามที่เพิ่มขึ้น
มานิตา เกตุแก้ว
มนฑิรา ธาดาอำนวยชัย
2565
เปรียบเทียบประสิทธิผลจากการโฆษณาออนไลน์บนแพลตฟอร์มอินสตาแกรม (Instagram) ระหว่างการโพสต์รูปภาพ (Instagram Photos Ads) และอินสตาแกรม สตอรี่ (Instagram Stories Ads) ของร้านขายของสะสม ดิสนีย์ ภายใต้ชื่อร้าน Disneynewworld ที่ส่งผลต่อจำนวนผู้เข้าถึง และจำนวนผู้ติดตามที่เพิ่มขึ้น
มานิตา เกตุแก้ว
มนฑิรา ธาดาอำนวยชัย
Showing results 1 to 4 of 4
DSpace Software
Copyright © 2002-2010
Duraspace
-
Feedback