DSpace at Bangkok University > Graduate School > Master Degree >
The impact of storytelling elements in advertising music video based on cultural values and social contexts to young adult Vietnamese’ emotional appeals: A case of Biti’s
Narrative Storytelling In Chinese And Vietnamese Idol Survival Program: The Comparison Between Produce Camp 2021 (CHUANG 2021) And Vote For Five
อิทธิพลของแรงจูงใจในการเปิดรับสื่อออนไลน์ การเปิดรับชมเนื้อหาที่เกี่ยวข้องกับศิลปิน K-POP และทัศนคติที่มีต่อสินค้าที่ส่งผลต่อความตั้งใจซื้อสินค้าเครื่องแต่งกายสัญชาติเกาหลีใต้ของ Generation Z ในเขตกรุงเทพมหานคร
KEYS FACTORS INFLUENCING CUSTOMER SATISFACTION TOWARDS LUXURY HOTELS IN KUNMING CITY CHINA
The impact of application quality, satisfaction, trust and price value of food delivery application on the intention of working people to reuse them in Bangkok, Thailand.