DSpace at Bangkok University >
Graduate School >
Master Degree >
Independent Studies - Master >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.bu.ac.th/jspui/handle/123456789/1596
|
Title: | แผนธุรกิจความพึงพอใจมารยาทของร้านค้าเศษเหล็ก |
Other Titles: | ฺีBusiness Plan for The Consumers’ Satisfactory and Loyalty on the Conduct of Seller or Buyer |
Authors: | Hiunam Yau |
Keywords: | เศษเหล็ก ความพึงพอใจของผู้บริโภคต่อมารยาทของผู้ขายหรือซื้อ |
Issue Date: | 2558 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยกรุงเทพ |
Abstract: | การจัดทำแผนธุรกิจฉบับนี้มีวัตถุประสงค์เพื่อ การรับรู้ถึงความพึงพอใจของผู้บริโภคต่อมารยาทของผู้ขายหรือซื้อ และการกลับมาใช้บริการอีกครั้งแผนธุรกิจได้จัดทำขึ้นสำหรับธุรกิจประเภท ซื้อมาขายไป โดยเป็นการขยายขนาดของธุรกิจเดิม เทคนิคและวิธีการในการจัดทำแผน คือ การวิเคราะห์ปัจจัยแวดล้อมทางธุรกิจการวิเคราะห์การแข่งขัน และการสัมภาษณ์กับกลุ่มตัวอย่าง ซึ่งเป็นบุคคลจำนวน 10 คน โดยใช้วิธีการสุ่มจากลูกค้าประจำที่มีประวัติการทำการค้าขายกันมานานกว่า 1 ปี สถิติที่ใช้ในการวิเคราะห์ข้อมูลเบื้องต้น คือ สถิติเชิงพรรณนา ได้แก่ ค่าเฉลี่ย The objective of this business plan is to examine the consumers’ satisfactory and loyalty on the conduct of seller or buyer. This business plan has been designed for the merchandising business focusing on the expanding of the business. The process and technique of the plan was the business environment and competitiveness analysis and the personal interview that the sample was collected from 10 customers that they have been the regular customers over 1 year. The statistical method was descriptive statistic, for example, mean, median and mode. |
Description: | การค้นคว้าอิสระ (บธ.ม)--สาขาวิชาวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อม บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยกรุงเทพ, 2556 |
Advisor(s): | กฤติกา ลิ้มลาวัลย์ |
URI: | http://dspace.bu.ac.th/jspui/handle/123456789/1596 |
Appears in Collections: | Independent Studies - Master
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|