DSpace
 

DSpace at Bangkok University >
Cluster of Business & Management >
School of Business Administration >
Master Degree >
Journal Articles - MBA >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bu.ac.th/jspui/handle/123456789/1493

Title: ความพึงพอใจของพนักงานภาคพื้นในการตรวจรับบัตรโดยสารก่อนขึ้นเครื่อง ณ ท่าอากาศยาน สุวรรณภูมิ ที่มีผลต่อประสิทธิภาพในการให้บริการ ภายหลังการใช้ระบบ Amadeus Altea Reservation System (Altea): กรณีศึกษาบริษัท การบินไทย จากัด (มหาชน)
Other Titles: The Satisfaction of Ground Service Check-In Staffs at Suvarnabhumi Airport on Efficiency of Service after Used Amadeus Altea Reservation System (Altea): A Case Study of Thai Airways International Public Company Limited
Authors: จารุพัฒน์ พวงไม้
Keywords: ความพึงพอใจ
ประสิทธิภาพในการให้บริการ
Issue Date: 2557
Publisher: มหาวิทยาลัยกรุงเทพ
Abstract: การศึกษาฉบับนี้มีวัตถุประสงค์เพื่อวิเคราะห์อิทธิพลของความพึงพอใจของพนักงานบริษัท การบินไทย จากัด (มหาชน) ต่อการใช้ระบบ Amadeus Altea Reservation System (Altea) ที่มีผลต่อประสิทธิภาพในการให้บริการ ตัวอย่างที่ใช้ในการศึกษาคือ พนักงานบริการภาคพื้น บริษัท การบินไทย จากัด (มหาชน) ที่ปฏิบัติงาน ณ ท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ จานวน 400 คน ซึ่งเครื่องมือที่ใช้ในการศึกษา คือ แบบสอบถาม สถิติเชิงอ้างอิงที่ใช้ใน การทดสอบสมมติฐานที่ระดับนัยสาคัญ 0.5 คือ การวิเคราะห์ถดถอยเชิงพหุ (Multiple Regression) ผลการศึกษา สรุปได้ว่า ความพึงพอใจต่อระบบ Amadeus Altea Reservation System (Altea) ด้านคุณสมบัติของการใช้งานส่งผลต่อประสิทธิภาพในการทางานของพนักงานภายหลังการใช้ระบบ Amadeus Altea Reservation System (Altea), ความพึงพอใจต่อระบบ Amadeus Altea Reservation System (Altea) ด้านการสนับสนุนจากผู้บริหาร ส่งผลต่อประสิทธิภาพในการทางานของพนักงานภายหลังการใช้ระบบ Amadeus Altea Reservation System (Altea) และความพึงพอใจต่อระบบ Amadeus Altea Reservation System (Altea) ด้านคุณสมบัติของการใช้ งานและความพึงพอใจต่อระบบ Amadeus Altea Reservation System (Altea) ด้านการสนับสนุนจากผู้บริหารส่งผลต่อประสิทธิภาพในการทางานของพนักงาน ภายหลังการใช้ระบบ Amadeus Altea Reservation System (Altea) แตกต่างกัน
The objectives of this study to Analyze Influence Satisfaction of Ground Service Check-In Staff of Thai Airways International Public Company Limited with Amadeus Altea Reservation System (Altea) on Efficiency of service. The members of the sample are Ground Service Check-In Staff of Thai Airways International Public Company Limited on duty at Suvarnabhumi Airport by Purposive sampling amount 400 people. In respect to inferential statistics, the researcher applied the Multiple Regression technique. In hypothesis testing, The satisfaction on the features of Amadeus Altea Reservation System (Altea) were correlated with the Efficiency of Service after used Amadeus Altea Reservation System (Altea), The satisfaction on the encouragement by board of Amadeus Altea Reservation System (Altea) were correlated with the Efficiency of Service after used Amadeus Altea Reservation System (Altea) and The Satisfaction on the features of Amadeus Altea Reservation System (Altea) and The Satisfaction on the encouragement by board of Amadeus Altea Reservation System (Altea) were correlated with the Efficiency of Service after used Amadeus Altea Reservation System (Altea) are varied.
Description: การค้นคว้าอิสระ (บธ.ม.)--บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยกรุงเทพ
URI: http://dspace.bu.ac.th/jspui/handle/123456789/1493
Appears in Collections:Journal Articles - MBA

Files in This Item:

File Description SizeFormat
j_jarupat.poun.pdf583.56 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

  DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback