DSpace
 

DSpace at Bangkok University >

Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 123 to 142 of 2565
< previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)Advisor(s)
2016Key Determinants for Thai SME’s Success: A Study of Thai Food Enterprises in Bangkok Metropolitan DistrictShengtao YuSriwan Thapanya
2015Key Factors in Hypermarket Business that Effect on Customer‘s RepurchaseRani PandeySumas Wongsunopparat
2015Key Success Factor Of Anantara Traditional Thai Hotel To Entering A New Market In Luang Prabang LaosNgugen Ngoc Phuc ToanSumas Wongsunopparat
2011Knowledge management strategy and the effect on organizational innovation : an empirical study of Thai firmsSaweeya PrathanadiTrimi, Silvana
2560Leadership skill in the digital ageวรรณิภา ภักดีบุตร; พัชราภรณ์ สุระประเสริฐ; คณะบริหารธุรกิจ; บริษัท โอสถสภา-
2017Media Framing of the 2014 Indian Elections: The Rise of Prime Minister Narendra ModiTejasvi VasudevanBoonlert Supadhiloke
2560Monthly Update : Crowdfunding มีไอเดีย แต่ไม่มีเงินทุนต้องทำอย่างไรชญาน์นันท์ ติยะตระการชัย; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. ศูนย์ส่งเสริมและพัฒนาเจ้าของธุรกิจผลิตภัณฑ์
2560Monthly Update : It’s All About The “Customer” Journeyบังอร สุวรรณมงคล; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. ศูนย์ส่งเสริมและพัฒนาเจ้าของธุรกิจ; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. ศูนย์ส่งเสริมและพัฒนาเจ้าของธุรกิจ-
2560Monthly Update : It’s All About The “Customer” Journey : การกำหนดกลุ่มเป้าหมายทางการตลาดบังอร สุวรรณมงคล; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. ศูนย์ส่งเสริมและพัฒนาเจ้าของธุรกิจ-
2560Monthly Update : It’s All About The “Customer” Journey : การคิดแผนกลยุทธ์การตลาดบังอร สุวรรณมงคล; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. ศูนย์ส่งเสริมและพัฒนาเจ้าของธุรกิจ-
2560Monthly Update : It’s All About The “Customer” Journey : การวางแผนกลยุทธ์การตลาดบังอร สุวรรณมงคล; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. ศูนย์ส่งเสริมและพัฒนาเจ้าของธุรกิจ-
2560Monthly Update : It’s All About The “Customer” Journey : การวิเคราะห์พฤติกรรมลูกค้าบังอร สุวรรณมงคล; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. ศูนย์ส่งเสริมและพัฒนาเจ้าของธุรกิจ-
2560Monthly Update : It’s All About The “Customer” Journey : ความสำคัญของกลยุทธ์การตลาดบังอร สุวรรณมงคล; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. ศูนย์ส่งเสริมและพัฒนาเจ้าของธุรกิจ-
2560Monthly Update : It’s All About The “Customer” Journey : วิธีการเข้าใจลูกค้า (Consumer Empathy)บังอร สุวรรณมงคล; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. ศูนย์ส่งเสริมและพัฒนาเจ้าของธุรกิจ-
2560Monthly Update : It’s All About The “Customer” Journey : วิธีการคิดและการวางแผนกลยุทธ์ให้ประสบความสำเร็จบังอร สุวรรณมงคล; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. ศูนย์ส่งเสริมและพัฒนาเจ้าของธุรกิจ-
2017Monthly Update : New Business Idea DevelopmentฺBangkok University. BUSEM Center for Entrepreneurship; Chatchanart Charanwattanakit; Charlie Withayachamnankul; Zahraei, Mehran; Vanich Sirikarnjanasook; Pistawan Kahachote-
2560Monthly Update : กระตุกต่อมความคิดธุรกิจ 4.0มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. คณะการสร้างเจ้าของธุรกิจและบริหารกิจการ. ศูนย์ส่งเสริมและพัฒนาเจ้าของธุรกิจ; ชัชนาท จรัญวัฒนากิจ; ชาลี วิทยชำนาญกุล; เมหราน ซาห์รออี; วณิช ศิริกาญจนสุข; พิศตะวัน เคหะโชติ-
2560Paid Search กับกระบวนการตัดสินใจเลือกใช้บริการที่พักของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานครรัญชนา โภชนกิจปฐมา สตะเวทิน
2017Papi Jiang’s Personal Branding Strategy on Sina WeiboXu JiayuPablo Henri Ramirez
2009Participatory development communication and people's happiness in a Bhutanese communityKhampaBoonlert Supadhiloke
Showing results 123 to 142 of 2565
< previous   next >

 

  DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback