DSpace
 

DSpace at Bangkok University >

Browsing by Subject Social media

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 24 to 29 of 29
< previous 
Issue DateTitleAuthor(s)Advisor(s)
2019The Relationships among Social Engagement in Official Facebook, University Identification, and Academic Performance as Perceived by Bangkok University StudentsCong, LuoPacharaporn Kesaprakorn
2018Types of WeChat Image-text, Advertising Appeals, and Execution Styles in WeChat Official Account Articles: A Case Study of Ananda Condo Brand in ThailandChang, XiaoqingRatanasuda Punnahitanond
2019Wechat Uses and Gratifications for Health Information among Chinese Elderly UsersXuanle ZhuPacharaporn Kesaprakorn
2558แผนธุรกิจเครื่องประดับออนไลน์ชนิดา สินธนนพคุณกฤติกา ลิ้มลาวัลย์
2557แผนธุรกิจ ร้าน S.K. เครื่องประดับออนไลน์ชนิดา สินธนนพคุณ-
2560แผนธุรกิจวิโบ เว็บไซต์ ซื้อ-ขายคืนบัตรเข้าชมการแสดงแพรพลอย ตันเฮงไกรฤกษ์ ปิ่นแก้ว
Showing results 24 to 29 of 29
< previous 

 

  DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback