DSpace
 

DSpace at Bangkok University >

Browsing by Subject Social media

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 1 to 10 of 10
Issue DateTitleAuthor(s)Advisor(s)
2560Monthly Update : Crowdfunding มีไอเดีย แต่ไม่มีเงินทุนต้องทำอย่างไรชญาน์นันท์ ติยะตระการชัย; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. ศูนย์ส่งเสริมและพัฒนาเจ้าของธุรกิจ-
2560Monthly Update : Crowdfunding มีไอเดีย แต่ไม่มีเงินทุนต้องทำอย่างไร : Crowdsourcing คืออะไรชญาน์นันท์ ติยะตระการชัย; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. คณะการสร้างเจ้าของธุรกิจและบริหารกิจการ. ศูนย์ส่งเสริมและพัฒนาเจ้าของธุรกิจ-
2560Monthly Update : Crowdfunding มีไอเดีย แต่ไม่มีเงินทุนต้องทำอย่างไร : Crowdsourcing มีอะไรบ้างชญาน์นันท์ ติยะตระการชัย; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. คณะการสร้างเจ้าของธุรกิจและบริหารกิจการ. ศูนย์ส่งเสริมและพัฒนาเจ้าของธุรกิจ-
2017Papi Jiang’s Personal Branding Strategy on Sina WeiboXu JiayuPablo Henri Ramirez
2016The anti-aging product advertising strategies on Facebook in ThailandBancha JenpiyapongSuwannee Luckanavanich
18-Jul-2018THE FACTORS OF SOCIAL MEDIA AND ONLINE CONTENT AFFECTING FOREIGN TRAVELERS’ DECISION MAKING PROCESS TO VISIT THAILANDNarat KoopratoomsiriLokweetpun Suprawan
16-May-2018The Influence of Social Media Use and Travel Motivation on the Perceived Destination Image and Travel Intention to Taiwan of the Thai PeopleChun-Pei ChuSuwannee Luckanavanich
2017The Relationships Among Customers’ Social Engagement in FACEBOOK, Brand Equity, Customer Satisfaction, and their Intention to Purchase Tiffany JewelryWei DaiPacharaporn Kesaprakorn
2558แผนธุรกิจเครื่องประดับออนไลน์ชนิดา สินธนนพคุณกฤติกา ลิ้มลาวัลย์
2557แผนธุรกิจ ร้าน S.K. เครื่องประดับออนไลน์ชนิดา สินธนนพคุณ-
Showing results 1 to 10 of 10

 

  DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback