DSpace
 

DSpace at Bangkok University >

Browsing by Subject Trust

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 5 to 11 of 11
< previous 
Issue DateTitleAuthor(s)Advisor(s)
2020The effects of trust, perceived service quality, and corporate image on customer loyalty to china mobile in the dali city of chinaDa BaoKhomson Tunsakul
2023The Impact of Perceived Usefulness, Trust, and Subjective Norm on Continuance Intention of Chinese Users to Use WeChat Pay in Bangkok, ThailandSiJie LiChutimavadee Thongjeen
2023The Influence of Perceived Benefit, Attitude, and Trust on Behavioral Intention: A Case Study of Chinese Users Towards Yu’E Bao’s FinTech Products and Services in Beijing, ChinaYang ChengDuoChutimavadee Thongjeen
2015Transformational Leadership and Turnover Intention: The Mediating Effects of Trust and Job PerformanceSaiful Islam KhanVanchai Ariyabuddhiphongs; Sumas Wongsunopparat
2022Using design thinking for developing solutions contributing to the development of a community mall in : A case study of Rainforest mallMiss Ambre-Elise CetaireDr. Vincent Ribiere
2564ความพึงพอใจ การรับรู้ถึงประโยชน์ และความเชื่อมั่นที่ส่งผลต่อการกลับมาใช้บริการเดลิเวอรี่ผ่าน ทางแอพพลิเคชั่นของร้าน 7-11 หลังช่วง COVID-19 ระลอกใหมเจียเซียน แซ่จางไกรฤกษ์ ปิ่นแก้ว
2557ความไว้วางใจที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อสินค้าจากร้านค้าปลีกแบบดั้งเดิม ของผู้ที่อาศัยในอาคารชุดและอาคารอยู่อาศัยรวมในเขตกรุงเทพมหานครปี 2557ชนัตร โกวิทสิทธินันท์สุคนธ์ทิพย์ รัตนภูพันธ์
Showing results 5 to 11 of 11
< previous 

 

  DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback