DSpace
 

DSpace at Bangkok University >

Browsing by Subject Satisfaction

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 1 to 6 of 6
Issue DateTitleAuthor(s)Advisor(s)
27-Jan-2019Attitude, Social Influence, Shopping Motivation, and Perceived Usefulness Affecting Online Shopping Satisfaction of Chinese Consumers in Kunming City, ChinaTao TaoNittana Tarnittanakorn
27-Jan-2019Attitude, Social Influence, Shopping Motivation, and Perceived Usefulness Affecting Online Shopping Satisfaction of Chinese Consumers in Kunming City, ChinaTao TaoNittana Tarnittanakorn
2564Chinese tourist satisfaction towards travel website: the case study of www.ctrip.comMeiyuan ChenSiwasak Pansukkum
2018Online communities, consumer involvement, innovation, and satisfaction affecting brand loyalty of android smartphone users in Ho Chi Minh city, VietnamNgoc Thai Khanh NguyenNittana Tarnittanakorn
2564ความพึงพอใจ การรับรู้ถึงประโยชน์ และความเชื่อมั่นที่ส่งผลต่อการกลับมาใช้บริการเดลิเวอรี่ผ่าน ทางแอพพลิเคชั่นของร้าน 7-11 หลังช่วง COVID-19 ระลอกใหมเจียเซียน แซ่จางไกรฤกษ์ ปิ่นแก้ว
2564ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาด การรับรู้ข่าวสาร และทัศนคติที่ส่งผลต่อความพึงพอใจของผู้รับชมรายการข่าวออนไลน์ในกรุงเทพมหานครสวรรยา ทองประสิทธิ์ชุติมาวดี ทองจีน
Showing results 1 to 6 of 6

 

  DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback