DSpace at Bangkok University >
Browsing by Subject Satisfaction
Showing results 1 to 6 of 6
Issue Date | Title | Author(s) | Advisor(s) | 27-Jan-2019 | Attitude, Social Influence, Shopping Motivation, and Perceived Usefulness Affecting Online Shopping Satisfaction of Chinese Consumers in Kunming City, China | Tao Tao | Nittana Tarnittanakorn |
27-Jan-2019 | Attitude, Social Influence, Shopping Motivation, and Perceived Usefulness Affecting Online Shopping Satisfaction of Chinese Consumers in Kunming City, China | Tao Tao | Nittana Tarnittanakorn |
2564 | Chinese tourist satisfaction towards travel website: the case study of www.ctrip.com | Meiyuan Chen | Siwasak Pansukkum |
2018 | Online communities, consumer involvement, innovation, and satisfaction affecting brand loyalty of android smartphone users in Ho Chi Minh city, Vietnam | Ngoc Thai Khanh Nguyen | Nittana Tarnittanakorn |
2564 | ความพึงพอใจ การรับรู้ถึงประโยชน์ และความเชื่อมั่นที่ส่งผลต่อการกลับมาใช้บริการเดลิเวอรี่ผ่าน ทางแอพพลิเคชั่นของร้าน 7-11 หลังช่วง COVID-19 ระลอกใหม | เจียเซียน แซ่จาง | ไกรฤกษ์ ปิ่นแก้ว |
2564 | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาด การรับรู้ข่าวสาร และทัศนคติที่ส่งผลต่อความพึงพอใจของผู้รับชมรายการข่าวออนไลน์ในกรุงเทพมหานคร | สวรรยา ทองประสิทธิ์ | ชุติมาวดี ทองจีน |
Showing results 1 to 6 of 6
|