DSpace
 

DSpace at Bangkok University >

Browsing by Subject Perception

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 1 to 4 of 4
Issue DateTitleAuthor(s)Advisor(s)
2009Customer perceptions towards the service quality : a case study of Oishi express buffet restaurant, Rattanathibet branchArisa TiyasuwanJames, Paul TJ
2008Employee's perception on superior's power and status as related to superior/subordinate relationship and communication pattern among th employees of Bhutan Broadcasting Service CorporationKarma, TenzinRosechongporn Komolsevin
2015A Thai’s Perspective towards Ambient Advertising StrategyAnkita MalhotraSumas Wongsunopparat
2559ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อสินค้าผ่านโฆษณาแฝงในรายการทางโทรทัศน์ของวัยรุ่นในกรุงเทพมหานครจุฑารัตน์ คำสุรินทร์ชุติมาวดี ทองจีน
Showing results 1 to 4 of 4

 

  DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback