DSpace
 

DSpace at Bangkok University >

Browsing by Subject Loyalty

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 1 to 4 of 4
Issue DateTitleAuthor(s)Advisor(s)
2564Chinese tourist satisfaction towards travel website: the case study of www.ctrip.comMeiyuan ChenSiwasak Pansukkum
2019Factors positively affecting loyalty of Haidilao hot pot’s consumers in Chang Zhou city in ChinaJiao,WangPenjira Kanthawongs
2019FACTORS POSITIVELY AFFECTING TRUST IN “A” HEALTH AND BEAUTY CHAIN STORES OF CUSTOMERS IN SUKHUMVIT AREABawonrat BoonthrapongPenjira Kanthawongs
2559การศึกษาข้อมูลส่วนบุคคล ลักษณะความเป็นผู้นำ และความผูกพันต่อองค์กร ที่มีผลต่อคุณภาพชีวิตการทำงาน กรณีศึกษาพนักงานปฏิบัติการบริษัทเอกชนในเขตกรุงเทพมหานครกัลยพัชร ทรัพย์แย้มสุทธินันทน์ พรหมสุวรรณ
Showing results 1 to 4 of 4

 

  DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback