Search DSpace
Advanced Search
Home
Browse
Communities
& Collections
Issue Date
Author
Title
Subject
Type
Sign on to:
Receive email
updates
My DSpace
authorized users
Edit Profile
Help
About DSpace
DSpace at Bangkok University
>
Browsing by Subject Instagram
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
submit date
issue date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 4 of 4
Issue Date
Title
Author(s)
Advisor(s)
11-Jun-2024
A comparative content formats effectiveness on Instagram and TikTok platform which affect to target audience, reach, and followers on Magical Stories
Porntipa Sooksabai
Chutima Kessadayurat
2018
An Examination of the Communication Strategy Undertaken by Beauty Influencers on Instagram
Sararin Duangkae
Patama Satawedin
2018
The influence of source credibility of Thai celebrity's endorsement in Dtac advertisement on Instagram toward customers' brand perception and purchase intention: A case of Aum Patcharapa
Tanin Aungamrung
Suwannee Luckanavanich
2563
เปรียบเทียบประสิทธิผลการโฆษณาเพื่อวัตุถุประสงค์ในการสร้างยอดขายสินค้าระหว่างแพลตฟอร์ม Facebook และ Instagram กรณีศึกษาผลิตภัณฑ์มาก์สหน้า ตราสินค้า NATT (Natural Asia)
มณหทัย หิรัญตีรพล
ชุติมา เกศดายุรัตน์
Showing results 1 to 4 of 4
DSpace Software
Copyright © 2002-2010
Duraspace
-
Feedback