DSpace
 

DSpace at Bangkok University >

Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 34 to 53 of 2582
< previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)Advisor(s)
17-Dec-2016A Study of Key Influencing Factors on Customer's Brand Choice Decision of Fast Fashion Category in Bangkok Focusing on Top Three Brands: Zara, H&M and UniqloKonwika PhochatanSumas Wongsunopparat
13-Nov-2016A STUDY OF MOMO AND THE STIGMA OF “FLIRTING APPLICATION”: AN ANALYSIS OF CHINESE YOUTHS’ ATTITUDE TOWARD ONLINE DATINGRan LiJames Gomez
2011A study of student smokers attitude and opinion toward the image of the cigarette packs coverSupattra BunyakietTunyaluk Anekjumnongporn
2009A study of the customer satisfaction towards the coffee shop third place graduate student at Bangkok UniversitySirinun MaieiamJames, Paul TJ
2015A Study of the Factors Influencing Purchase Decision of Ready to drink Green Tea in BangkokGuntapon TangtienchaiSumas Wongsunopparat
2016A Study of the Positive Effect on Word-of-Mouth Behavior of IVF Medical Tourists in Thai Fertility CentersRui HePenjira Kanthawongs
21-Jan-2017A Study on Factors Affecting Customer’s Attitude toward Intention to Purchase Green Products in Bangkok, Thailand.Saichao LiSumas Wongsunopparat, Ph.D
2015A Thai’s Perspective towards Ambient Advertising StrategyAnkita MalhotraMr. Sumas Wongsunopparat
2017At The Intersection: The Role of Attitude and Intent in Ethical Decision Making of Advertising Practitioner in Digital AgeSawitree CheevasartMcKerrow, Raymie
2017Brand Choice of Chinese Consumers to Adopt Digital Payment Platform in Thailand Focusing on Alipay, Wechat Pay, and Union PayLonghui FengSumas Wongsunopparat
28-Jan-2018Brand Choice of Shopping Online among Top Three Social Media (Facebook, Instagram, and Line) in ThailandXiaodan ChenSumas Wongsunopparat
2010Brand loyalty of chain convenience store (a study of 7-Eleven stores in Bangkok)Pailin CharoensinoranJames, Paul TJ
2015Bribe Payment Experience and Bribe Taking Acceptability among Koreans Working in ThailandJooyeon LeeVanchai Ariyabuddhiphongs
2560BU GRAD TALKS : the Truth for Bettermentเจตุบัญชา อำรุงจิตชัย; เจนนิศา คูวินิชกุล; ธนะพงศ์ วงศ์ชินศรี; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. หลักสูตรบริหารธุรกิจมหาบัณฑิต สาขาวิชาวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อม (MBA-SMEs)-
2560BU GRAD TALKS: the Truth for Betterment : SME ขั้นตอนสู่ความสำเร็จบุญพิชัย ชาญดำรง; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. หลักสูตรบริหารธุรกิจมหาบัณฑิต สาขาวิชาวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อม (MBA-SMEs)-
2560BU GRAD TALKS: the Truth for Betterment : การตัดสินใจนำธุรกิจนี้มาสร้างเป็นแบรนด์ : ธุรกิจ ลูก-ชิ้น-จัง ธุรกิจ Candy Crapeเจตุบัญชา อำรุงจิตชัย; เจนนิศา คูวินิชกุล; ธนะพงศ์ วงศ์ชินศรี; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. หลักสูตรบริหารธุรกิจมหาบัณฑิต สาขาวิชาวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อม (MBA-SMEs)-
2560BU GRAD TALKS: the Truth for Betterment : ความสำคัญของการทำธุรกิจ SMEเจตุบัญชา อำรุงจิตชัย; เจนนิศา คูวินิชกุล; ธนะพงศ์ วงศ์ชินศรี; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. หลักสูตรบริหารธุรกิจมหาบัณฑิต สาขาวิชาวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อม (MBA-SMEs)-
2560BU GRAD TALKS : the Truth for Betterment : จุดแข็งหรือความแตกต่างของแบรนด์ : ธุรกิจ ลูก-ชิ้น-จัง ธุรกิจ Candy Crapeเจตุบัญชา อำรุงจิตชัย; เจนนิศา คูวินิชกุล; ธนะพงศ์ วงศ์ชินศรี; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. หลักสูตรบริหารธุรกิจมหาบัณฑิต สาขาวิชาวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อม (MBA-SMEs)แฟรนไชส์
2560BU GRAD TALKS: the Truth for Betterment : จุดอ่อนของ ธุรกิจ SME : ธุรกิจ Candy Crape ธุรกิจ ลูก-ชิ้น-จังเจตุบัญชา อำรุงจิตชัย; เจนนิศา คูวินิชกุล; ธนะพงศ์ วงศ์ชินศรี; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. หลักสูตรบริหารธุรกิจมหาบัณฑิต สาขาวิชาวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อม (MBA-SMEs)-
2560BU GRAD TALKS: the Truth for Betterment : แนะนำธุรกิจ : การสร้างแบรนด์ให้แตกต่าง : ธุรกิจ Candy Crape ธุรกิจ ลูก-ชิ้น-จังเจตุบัญชา อำรุงจิตชัย; เจนนิศา คูวินิชกุล; ธนะพงศ์ วงศ์ชินศรี; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. หลักสูตรบริหารธุรกิจมหาบัณฑิต สาขาวิชาวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อม (MBA-SMEs)-
Showing results 34 to 53 of 2582
< previous   next >

 

  DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback