DSpace
 

DSpace at Bangkok University >

Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 135 to 154 of 2582
< previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)Advisor(s)
2560Monthly Update : It’s All About The “Customer” Journey : ความสำคัญของกลยุทธ์การตลาดบังอร สุวรรณมงคล; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. ศูนย์ส่งเสริมและพัฒนาเจ้าของธุรกิจ-
2560Monthly Update : It’s All About The “Customer” Journey : วิธีการเข้าใจลูกค้า (Consumer Empathy)บังอร สุวรรณมงคล; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. ศูนย์ส่งเสริมและพัฒนาเจ้าของธุรกิจ-
2560Monthly Update : It’s All About The “Customer” Journey : วิธีการคิดและการวางแผนกลยุทธ์ให้ประสบความสำเร็จบังอร สุวรรณมงคล; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. ศูนย์ส่งเสริมและพัฒนาเจ้าของธุรกิจ-
2017Monthly Update : New Business Idea DevelopmentฺBangkok University. BUSEM Center for Entrepreneurship; Chatchanart Charanwattanakit; Charlie Withayachamnankul; Zahraei, Mehran; Vanich Sirikarnjanasook; Pistawan Kahachote-
2560Monthly Update : กระตุกต่อมความคิดธุรกิจ 4.0มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. คณะการสร้างเจ้าของธุรกิจและบริหารกิจการ. ศูนย์ส่งเสริมและพัฒนาเจ้าของธุรกิจ; ชัชนาท จรัญวัฒนากิจ; ชาลี วิทยชำนาญกุล; เมหราน ซาห์รออี; วณิช ศิริกาญจนสุข; พิศตะวัน เคหะโชติ-
2560Paid Search กับกระบวนการตัดสินใจเลือกใช้บริการที่พักของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานครรัญชนา โภชนกิจปฐมา สตะเวทิน
2017Papi Jiang’s Personal Branding Strategy on Sina WeiboXu JiayuPablo Henri Ramirez
2009Participatory development communication and people's happiness in a Bhutanese communityKhampaBoonlert Supadhiloke
2015Portrayal of Thailand: A Comparative Study of American and Chinese FilmsHuang ShangRatanasuda Punnahitanond
24-Jan-2018Positive factors affecting satisfaction toward sportswear department store A of customers in BangkokChaiyot NorkaewPenjira Kanthawongs
2002A positive organizational behavior approach to work motivation : testing the core confidence model in ChinaLi, WeixingLuthans, Fred
17-Sep-2016Purchasing Decision towards Top Three Fast-Food Brands in Thailand: A Case Study of KFC, McDonald’s and Chester’s Grill in ThailandPhompassorn BoontavipitakSumas Wongsunopparat
2008Radio listening behavior of the Bhutanese people in terms of various gratificationsTshering, ChhodenRosechongporn Komolsevin
2015Relationship Between Peace of Mind and Organizational Citizenship Behavior:The Mediate Role of Loving KindnessAtiwat PratchawittayagornVanchai Ariyabuddhiphongs
2008Rhetorical sensitivity and communication competence : a test for convergent validityDilbeck, Keith EdwardRosechongporn Komolsevin
2560SEM-SME Synergy ผนึกพลังของ SME วัยเรียน และ SME วัยเก๋า : SMEs…หาเงินทุนไม่ยากอย่างที่คิด (Traditional Fund)มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. คณะการสร้างเจ้าของธุรกิจและบริหารกิจการ. ศูนย์ส่งเสริมและพัฒนาเจ้าของธุรกิจ; พรเทพ การศัพท์; วิเชรษฐ วรกุล; อัครนันท์ ฐิตสิริวิทย์; กิจพณ ไพรไพศาลกิจ-
2560SEM-SME Synergy ผนึกพลังของ SME วัยเรียน และ SME วัยเก๋า : SME หาเงินทุนไม่ยากอย่างที่คิด (Alternative Fund)โกศล ทรัพย์ประเสริฐ; คุณพงษ์ปิติ เอกเธียรชัย; กิจพณ ไพรไพศาลกิจ; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ . คณะการสร้างเจ้าของธุรกิจและบริหารกิจการ. ศูนย์ส่งเสริมและพัฒนาเจ้าของธุรกิจ-
2015Small Hotel Entrepreneur Decision during Thailand Political Crisis in ThailandKamol SrinarulaKasemson Pipatsirisak
Apr-2017Social Media Communications Strategies among Taoist Organizations in China: The Role of Weibo as a Communication Platform for Taoist TemplesZhang XinyuPablo Henri Ramirez
2560Social Media : ตอนที่ 1 มารู้จัก Social Media กันเถอะวรวัฒน์ เชิญสวัสดิ์; กิ่งกาญจ์ สุขคณาภิบาล; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. คณะเทคโนโลยีสารสนเทศและนวัตกรรม; มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. คณะวิศวกรรมศาสตร์-
Showing results 135 to 154 of 2582
< previous   next >

 

  DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback