DSpace
 

DSpace at Bangkok University >

Browsing by Subject Generation Y

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 4 to 7 of 7
< previous 
Issue DateTitleAuthor(s)Advisor(s)
2015A Thai’s Perspective towards Ambient Advertising StrategyAnkita MalhotraSumas Wongsunopparat
2019The effects of violent content in Sina Weibo on Chinese generation Y's perceptionXie ZimengBoonlert Supadhiloke
2019The relationships between internal communication and employee engagement among generation Y employees in Electricity Generating Authority of ThailandJutathip ManachaiwattanaPacharaporn Kesaprakorn
2566ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อสินค้าประเภทเสื้อผ้าแฟชั่นของคน Generation Y ผ่านช่องทาง Facebook Liveชนากานต์ วิรุฬห์ชัยโชติณัฏฐณิชา ณ นคร
Showing results 4 to 7 of 7
< previous 

 

  DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback