DSpace
 

DSpace at Bangkok University >
Learning Hub >
ภาพ / วีดิโอ >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bu.ac.th/jspui/handle/123456789/5161

Title: การศึกษาปัจจัยด้านความประทับใจของประสาทสัมผัสในการมาเยือนตลาดน้ำของนักท่องเที่ยวภายในประเทศต่อการรับรู้คุณค่า และการตอบสนองของนักท่องเที่ยว
Other Titles: Examining the sensory impressions, value perception, and behavioral responses of tourists: the case of floating markets in Thailand
Authors: พิพัฒนพงศ์ ฟักแฟ
Cho, Gyeongcheol
Hwang, Heungsun
มหาวิทยาลัยกรุงเทพ. คณะมนุษยศาสตร์และการจัดการท่องเที่ยว
Issue Date: 2564
Publisher: มหาวิทยาลัยกรุงเทพ
Subjects: การท่องเที่ยว
นักท่องเที่ยว
ตลาดน้ำ
URI: http://dspace.bu.ac.th/jspui/handle/123456789/5161
Link: https://bit.ly/3b5xpUX
Appears in Collections:ภาพ / วีดิโอ

Files in This Item:

File Description SizeFormat
การศึกษาปัจจัยด้านความประทับใจของประสาทสัมผัสในการมาเยือนตลาดน้ำของนักท่องเที่ยว.. .txt485 BTextView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

  DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback