Search DSpace
Advanced Search
Home
Browse
Communities
& Collections
Issue Date
Author
Title
Subject
Type
Sign on to:
Receive email
updates
My DSpace
authorized users
Edit Profile
Help
About DSpace
DSpace at Bangkok University
>
Browsing by Subject Service Quality
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
submit date
title
issue date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 3 to 10 of 10
< previous
Issue Date
Title
Author(s)
Advisor(s)
2564
Chinese tourist satisfaction towards travel website: the case study of www.ctrip.com
Meiyuan Chen
Siwasak Pansukkum
2017
Factors affecting E-loyalty towards online shopping platform in Bangkok Thailand
Mo.Yi
Sumas Wongsunopparat
2020
The Effects of Service Quality, Website Design, Information Quality, and Online Payment System on Customer satisfaction with meituan in nanning city of china
Jijia Wang
Khomson Tunsakul
2565
การสื่อสารแบบปากต่อปากอิเล็กทรอนิกส์ การเน้นราคาประหยัด ความสะดวก คุณภาพอาหารและบริการที่ส่งผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้ออาหารภายใต้รูปแบบ O2O ของผู้บริโภคในมณฑลกวางสี ประเทศสาธารณรัฐประชาชนจีน
หซุ่ จิ้ง
นิตนา ฐานิตธนกร
2561
คุณภาพการบริการและการเปิดรับข่าวสารผ่านช่องทางออนไลน์ที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการเรียกรถแท็กซี่ผ่านแอปพลิเคชันในกรุงเทพมหานคร
รดา เกตุแก้ว
รวิพรรณ สุภาวรรณ์
2564
ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการร้านอาหารปิ้งย่างในเขตกรุงเทพมหานคร
ธนพล อมรกิจจา
สุมนา ธีรกิตติกุล
2559
แผนธุรกิจบริษัทที่ปรึกษาระบบป้องกันสิ่งแวดล้อมเป็นพิษสำหรับโรงงานอุตสาหกรรม
พิมลพรรณ เหล่าประชาสกุล
ศันสนีย์ เทพปัญญา
2563
แผนธุรกิจและกลยุทธ์เพื่อสร้างธุรกิจร้านเสริมสวย The Gallery Art Salon
อชิรญา จรจ่อง
ณัฏฐชา พิบูลกุลพัฒน์
Showing results 3 to 10 of 10
< previous
DSpace Software
Copyright © 2002-2010
Duraspace
-
Feedback