DSpace
 

DSpace at Bangkok University >

Browsing by Subject Online Shopping

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 3 to 6 of 6
< previous 
Issue DateTitleAuthor(s)Advisor(s)
2020The influence of psychological, social, and cultural factors towards on online shopping in Bangkok, ThailandMeral AcemogullariSuthinan Pomsuwan
2564การตลาดผ่านสื่อสังคมออนไลน์ กระแสนิยม ความปลอดภัยและความไว้วางใจ และแรงจูงใจใน การซื้อสินค้าออนไลน์ ที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อเสื้อผ้า ผ่านร้านค้าอินสตาแกรม ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานครนฤมล สนหอมรวิพรรณ สุภาวรรณ์
2565แผนธุรกิจ “วัยทอง” ร้านค้าปลีกออนไลน์สินค้าผู้สูงอายุรุจเนศ โสภณจริยาวัตรธีรศักดิ์ ณ ระนอง
2560แผนธุรกิจวิโบ เว็บไซต์ ซื้อ-ขายคืนบัตรเข้าชมการแสดงแพรพลอย ตันเฮงไกรฤกษ์ ปิ่นแก้ว
Showing results 3 to 6 of 6
< previous 

 

  DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback