DSpace at Bangkok University >
Browsing by Subject Online Shopping
Showing results 1 to 6 of 6
Issue Date | Title | Author(s) | Advisor(s) | 27-Jan-2019 | Attitude, Social Influence, Shopping Motivation, and Perceived Usefulness Affecting Online Shopping Satisfaction of Chinese Consumers in Kunming City, China | Tao Tao | Nittana Tarnittanakorn |
27-Jan-2019 | Attitude, Social Influence, Shopping Motivation, and Perceived Usefulness Affecting Online Shopping Satisfaction of Chinese Consumers in Kunming City, China | Tao Tao | Nittana Tarnittanakorn |
2020 | The influence of psychological, social, and cultural factors towards on online shopping in Bangkok, Thailand | Meral Acemogullari | Suthinan Pomsuwan |
2564 | การตลาดผ่านสื่อสังคมออนไลน์ กระแสนิยม ความปลอดภัยและความไว้วางใจ และแรงจูงใจใน การซื้อสินค้าออนไลน์ ที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อเสื้อผ้า ผ่านร้านค้าอินสตาแกรม ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร | นฤมล สนหอม | รวิพรรณ สุภาวรรณ์ |
2565 | แผนธุรกิจ “วัยทอง” ร้านค้าปลีกออนไลน์สินค้าผู้สูงอายุ | รุจเนศ โสภณจริยาวัตร | ธีรศักดิ์ ณ ระนอง |
2560 | แผนธุรกิจวิโบ เว็บไซต์ ซื้อ-ขายคืนบัตรเข้าชมการแสดง | แพรพลอย ตันเฮง | ไกรฤกษ์ ปิ่นแก้ว |
Showing results 1 to 6 of 6
|