DSpace
 

DSpace at Bangkok University >

Browsing by Subject Marketing Mix

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 6 to 12 of 12
< previous 
Issue DateTitleAuthor(s)Advisor(s)
2019The influences of marketing mix in attracting audiences to view Chinese fiction films: A case study of the Sino Film “Dying to Survive” (2018)Bai ChenPacharaporn Kesaprakorn
2015The Study of Brand Choice Decision of Top 3 Global Brand Quick Serviced Restaurant (KFC, McDonald’s, Burger King) in BangkokXin, GuanSumas Wongsunopparat
2564ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการร้านอาหารปิ้งย่างในเขตกรุงเทพมหานครธนพล อมรกิจจาสุมนา ธีรกิตติกุล
2564ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจลงทุนในกองทุนรวมเพื่อส่งเสริมการออมระยะยาว (Super Saving Funds) ของพนักงานธนาคารเพื่อการเกษตรและสหกรณ์การเกษตรในจังหวัดปราจีนบุรีพัฒนะพงศ์ พงศ์นคินทร์ณัฎฐณิชา ณ นคร
2564ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาด และความไว้วางใจที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อรถจักรยานยนต์ของผู้บริโภคในจังหวัดพระนครศรีอยุธยาอัมรินทร์ อ้วนมีชุติมาวดี ทองจีน
2563แผนธุรกิจเอ็นจอยขนมไทยศิริกมล ฉุนกลิ่นวีระพงศ์ มาลัย
2563แผนธุรกิจเอ็นจอยขนมไทยศิริกมล ฉุนกลิ่นวีระพงศ์ มาลัย
Showing results 6 to 12 of 12
< previous 

 

  DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback