DSpace at Bangkok University >
Browsing by Subject Marketing Mix
Showing results 1 to 12 of 12
Issue Date | Title | Author(s) | Advisor(s) | 2016 | A Study of Everett Rogers, Adaptation Factors Acting on Green Products, while Establishing A 9Ps Framework in Green Marketing Mix | Vijay Vikita | Manasi Shukla; Sumas Wongsunopparat |
2018 | A Study of Factors Influencing Customer Purchasing Decisions of Luxury Condominiums on Sukhumvit Area: Quattro Thong Lo, The Emporio Place, and Millennium Residence, Bangkok | Chantima Jirakittikul | Sumas Wongsunopparat |
2017 | a Study of Factors Influencing Customer's Choice about Top Three Hongkong Restaurant (Tim Ho Wan, Ningkee Hot Spot, Little Hongkong) in Bangkok | Zhang Chongyan | Sumas Wongsunopparat |
2015 | A Study of Key Factors Influencing for Imported Beer Brand Choice Decision in Thailand | Yingxi Jiang | Sumas Wongsunopparat |
2022 | Customers’purchase decision on facebook application | Varin Viboonchak | Chutimavadee Thongjeen |
2019 | The influences of marketing mix in attracting audiences to view Chinese fiction films: A case study of the Sino Film “Dying to Survive” (2018) | Bai Chen | Pacharaporn Kesaprakorn |
2015 | The Study of Brand Choice Decision of Top 3 Global Brand Quick Serviced Restaurant (KFC, McDonald’s, Burger King) in Bangkok | Xin, Guan | Sumas Wongsunopparat |
2564 | ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการร้านอาหารปิ้งย่างในเขตกรุงเทพมหานคร | ธนพล อมรกิจจา | สุมนา ธีรกิตติกุล |
2564 | ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจลงทุนในกองทุนรวมเพื่อส่งเสริมการออมระยะยาว (Super Saving Funds) ของพนักงานธนาคารเพื่อการเกษตรและสหกรณ์การเกษตรในจังหวัดปราจีนบุรี | พัฒนะพงศ์ พงศ์นคินทร์ | ณัฎฐณิชา ณ นคร |
2564 | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาด และความไว้วางใจที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อรถจักรยานยนต์ของผู้บริโภคในจังหวัดพระนครศรีอยุธยา | อัมรินทร์ อ้วนมี | ชุติมาวดี ทองจีน |
2563 | แผนธุรกิจเอ็นจอยขนมไทย | ศิริกมล ฉุนกลิ่น | วีระพงศ์ มาลัย |
2563 | แผนธุรกิจเอ็นจอยขนมไทย | ศิริกมล ฉุนกลิ่น | วีระพงศ์ มาลัย |
Showing results 1 to 12 of 12
|