DSpace
 

DSpace at Bangkok University >

Browsing by Subject Application

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 1 to 7 of 7
Issue DateTitleAuthor(s)Advisor(s)
2019The Effect of Application Features and Commitment on Trust and E-Loyalty of Consumers Using Online Hotel and Flight BookingWassamon PoungnoiLokweetpun Suprawan
2019The study of operational strategy of LavabooSuvapat SaravaneeyawongWorrawan Laohapolwatana
2564ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาด (7C’s) ที่ส่งผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการใน Application Food Panda ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานครสุจิตรา ใจเอื้อศศิประภา พันธนาเสวี
2561แผนกลยุทธ์การตลาดของ Lavabooบูชาธรรม อุ่นเรือนวรวรรณ เลาหะพลวัฒนา
2561แผนการเงินและการลงทุน บริษัท Lavabooสมพงษ์ เทียนดีวรวรรณ เลาหะพลวัฒนา
2564แผนธุรกิจบริการหาช่างซ่อมและดูแลที่พักอาศัยเริงฤทธิ์ อรพนิชอารีสุชาติ ไตรภพสกุล
2565แผนธุรกิจแอปพลิเคชัน Think Beauty แสดงสารส่วนประกอบในเครื่องสำอาง และผลิตภัณฑ์ดูแลผิวชนทัช ทีปต์ธนาธัมกัณณพนต์ โล่ห์เพชรัตน์
Showing results 1 to 7 of 7

 

  DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback