DSpace
 

DSpace at Bangkok University >

Browsing by Subject Alibaba

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 2 to 4 of 4
< previous 
Issue DateTitleAuthor(s)Advisor(s)
2024The impact of ant forest project on the organizational public relationship and purchase intention of Alipay products among Chinese customersXiaolin SuPacharaporn Kesaprakorn
2020The impact of crisis management strategies and corporate reputation on chinese consumers’ purchase intention in e-commerceYanfang LiuPacharaporn Kesaprakorn
2565กลยุทธ์การสื่อสารการตลาดทางโซเชียลมีเดียของบริษัทอินเทอร์เน็ตจีนสมัยใหม่ที่ดำเนินงานในไทยระหว่างปี ค.ศ. 2018-2020 กรณีศึกษาบริษัท Alibaba ByteDance และ Tencentอู๋ เสียงผิงวิโรจน์ สุทธิสีมา
Showing results 2 to 4 of 4
< previous 

 

  DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback