DSpace
 

DSpace at Bangkok University >

Browsing by Subject Social Network

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 1 to 3 of 3
Issue DateTitleAuthor(s)Advisor(s)
2020A study of the factors influencing customers’ repurchasing intention for a thai cosmetic brand, oriental princess, in pathumwan district of bangkokQunli TangKhomson Tunsakul
2020The influence of social network as a communication process on the online guesthouse reservation decision of generation, the case study of Pai, Mea Hong SonKewalin LanchakronmongkonTiwa Park
2552กลยุทธ์การสื่อสารการตลาดแบบบูรณาการของคลินิกศัลยกรรมความงาม "เมโกะคลินิก"สมปรารถนา พรหมช่วยณัฐพล ปัญญโสภณ
Showing results 1 to 3 of 3

 

  DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback