DSpace
 

DSpace at Bangkok University >

Browsing by Subject Retail

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 1 to 2 of 2
Issue DateTitleAuthor(s)Advisor(s)
2564ปัจจัยของการตลาดแบบไร้รอยต่อ (Omni Channel Marketing) ที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อสินค้าจากเซ็นทรัลดีพาร์ทเม้นท์สโตร์ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานครเกสรา กิจศุภสินศศิประภา พันธนาเสวี
2565แผนธุรกิจ “วัยทอง” ร้านค้าปลีกออนไลน์สินค้าผู้สูงอายุรุจเนศ โสภณจริยาวัตรธีรศักดิ์ ณ ระนอง
Showing results 1 to 2 of 2

 

  DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback